Gribuz Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hei! Jeg har ADSL fra Telenor og bruker RASPPPOE som protokoll for og koble meg opp. Lurer på om det er mulig og sette noen innstillinger slik at jeg blir automatisk oppkoblet når jeg slår på maskinen. Lenke til kommentar
gfak Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hvis du bruker en router så er du automatisk oppkoblet når du slår på maskinen. Men det er kun hvis du har en da Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Prøv å legge RASPPPOE i Startup mappen, det kan jo alltids funke? Bruker det selv, men har ikke tenkt på å gjøre slikt ennå. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Har desverre ikke router Har en alcatel modem RÆL _________________ [ Denne Melding var redigert av: Gribuz på 2002-08-20 12:06 ] Lenke til kommentar
arcade Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Prøv å kryss av for "automatisk oppkobling" i oppringningen som ligger på skrivebordet og legg en snarvei til denne i oppstartsmappen. Da vil maskinen koble deg opp på nett når du logger inn. Arcade Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Hvor finner jeg automatisk oppkobling Lenke til kommentar
arcade Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Når du dobbelklikker på oppkoblingen RASpppoe laget på skrivebordet får du opp en boks med spørsmål om brukernavn, passord og nummer (alle skal være fyllt ut). I tillegg har du en avkrysning som heter "automatisk oppkobling". Om du allerede kobler direkte på nett ved å dobbelklikke på oppkoblingen, er automatisk oppkobling aktivert, og det er bare å legge en snarvei i "oppstart". Arcade Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Genialt! Dette skal prøves nå :smile: Lurte litt på det i starten da jeg fikk ADSL. Man lærer masse av å lete her på forumet. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå