Gå til innhold

"Den store dårlig reklame tråden"

Arnt555

Anbefalte innlegg

Det er jo nettopp derfor disse reklamene er så GENIALE! Alle snakker om de, blant annet her. Og da husker vi merkenavnene... merker på alle dere at de fleste av dere faktisk husker navnet på produktet det reklameres for i dårlige reklamefilmer. Amerikanske reklamer (som Cilit bang (clit bang?  :D ) er laget dårlig med vilje. De har lagt inn irriterende elementer for å få folk til å huske reklamen. Og det gjør vi, ikke sant?

Men skal man nevne en reklame man hater mest, så må det være den for smertedempende krem ("hvorfor behandle hele kroppen"). Som mange av dere sier; jeg hater den reklamen og tonefallet til den dumme dama så inderlig mye. :mad:

5041478[/snapback]

Enig og jeg lover deg at jeg aldrig skal kjøpe noe slik salve uansett om jeg holder på og dø av smerte bare pag. denne reklamen (skal heller dope meg ned, og jeg liker og behandle HELE kroppen). :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- H&M Denim

- Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?

- Trenger du hjælp? ...jah

- Ah Dell!

- Absolutt alle parfyme, krem, sjampo og jeans reklamer

- Telenor 3G - mannen og babyen "tololololo"

- Rimi

5033897[/snapback]

Så mye dritt i reklameverdenen for tiden. Ett eksempel er Dressmann-reklamene! Bare hater den gamle mannen med gråkvitt hår...

5035365[/snapback]

Enig i alt overfor...........

Og hvorfor må tv3 ha f.eks 3 reklame pause hvert 5 min før fotballkamper. :realmad: Blir helt GAL av det........ :wallbash:

Lenke til kommentar

Men dere glemmer de _aller_ verste.. Hva med den derre siba reklamen på tv3?? Hva reklamerer de for egentlig? "jeg vet hvordan den slutter"... "det sa du sist gang også".. w00t? :ermm:

Så har vi jo den derre ekle reklamen med en mann som står i kø.. tenker *ånei, diare?!* :no:

For å ikke glemme de citybank reklamene? Drive å skrive citybank på diverse båter og vinduer rundt omkring i byer? Og den bank reklamen.. der de kaster opp en EURO?! :nei:

Endret av LamaLover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...