Zeph Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Frosken Axel anyone? Men om du ser på "vanlig" reklame så må det bli 1881 med verdas desidert dårligaste skodespelarar og så er det ein der eit par sitter og skal innrede eit hus med små pappfigurar. Sikkert reklame for ein møbelforretning eller noko sånt. Om 1881 har dårlige skodespelarar kan eg gå med på at dei 2 slår alle. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 jeg syntes Rimi reklamene er helt idiotiske, og 1881 reklamene Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tine-reklamene suger! alle eer så fordømt skjedlige. for eks. å spiser du tine yogurt med 20% mindre fett? ja alle vet jo at tine yogurt kommer med 20% midre fett. jeg viste ikke at tine yogurt kommer med 20%midre fett. osv. TRAGISK Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tine-reklamene suger! alle eer så fordømt skjedlige. for eks. å spiser du tine yogurt med 20% mindre fett? ja alle vet jo at tine yogurt kommer med 20% midre fett. jeg viste ikke at tine yogurt kommer med 20%midre fett. osv. TRAGISK Ja, elendig, men Yåååhøøøørt er mye bedre og den med han som bare går rundt og sier: yogurt yogurt.... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Reklamen for vaskepulveret "Vanish" må være noe av det dårligste jeg har sett! Sikkert fra samme folkene som har laget "Cilit Bang" Ho første "modellen/skuspilleren" så jo ut som en prostituert/narkis som var dratt inn fra gata :!: Helt enig!.. Men sist jeg så hadde de byttet ut hun kjerringen med en annen dame.. Hun var litt penere. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hater all reklame jeg. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Reklamen for vaskepulveret "Vanish" må være noe av det dårligste jeg har sett! Sikkert fra samme folkene som har laget "Cilit Bang" Ho første "modellen/skuspilleren" så jo ut som en prostituert/narkis som var dratt inn fra gata :!: Helt enig!.. Men sist jeg så hadde de byttet ut hun kjerringen med en annen dame.. Hun var litt penere. 4998108[/snapback] Den nyeste er enda verre, med han mannen. Plutselig begynner han som dubber å rope Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor pleie HELE-kroppennnn", der HELE sies med et utrolig merkelig tonefall. De har faktisk fått alle de dårlige skuespillerne til å bruke det samme rare tonefallet. 4994328[/snapback] Akkurat som om jeg skulle sagt det selv.. Utrolig dårlig reklame.. tonefallet er helt utrolig.. blir dårlig hver gang jeg ser/hører den reklamen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Synes reklamen på MTV er drit. Egentlig synes jeg det meste på MTV er dårlig, men reklamene tar kaka. Spesielt disse crazy-frog reklamene; "for bergensere og andre høylytte, send gal 1 til 1..., for svette mellom laknene, send gal 2 til 1... osv". Så går de der greiene to ganger på rad... NRK (vi mangler ftw-smilie!) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hver gang jeg kommer i skade for å se de Milo-reklamene med Vegard Ulvang som reklamehore får jeg lyst til å selvantenne. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Den reklamen for "Norsk Ukeblad" eller noe sånt der et blad faller ned fra himmelen, og to personer løper unna. Sykt dårlig! 4995745[/snapback] Sier meg helt, helt enig. Ingen andre reklamer slår den når det gjelder å være dårlig. Endret 20. oktober 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 - H&M Denim - Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? - Trenger du hjælp? ...jah - Ah Dell! - Absolutt alle parfyme, krem, sjampo og jeans reklamer - Telenor 3G - mannen og babyen "tololololo" - Rimi Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Absolutt alle parfyme, krem, sjampo og jeans reklamer Second that!! Og HÅRFARGE!!! Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Så mye dritt i reklameverdenen for tiden. Ett eksempel er Dressmann-reklamene! Bare hater den gamle mannen med gråkvitt hår... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Så mye dritt i reklameverdenen for tiden. Ett eksempel er Dressmann-reklamene! Bare hater den gamle mannen med gråkvitt hår... 5035365[/snapback] OMG! Han er verdens kuleste mann! SØLVRYGG! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 alcos-anal reklamen er jo kjempe deilig Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I denne sammenheng kan vel reklamene på tv2-extra nevnes, de reklamene for ulike mobiltenester. Og ikke minst reklamen for side2! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 - Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? 5033897[/snapback] Vet..får lyst å skade meg selv når jeg ser den reklamen. Absolutt sugbar reklame. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er jo nettopp derfor disse reklamene er så GENIALE! Alle snakker om de, blant annet her. Og da husker vi merkenavnene... merker på alle dere at de fleste av dere faktisk husker navnet på produktet det reklameres for i dårlige reklamefilmer. Amerikanske reklamer (som Cilit bang (clit bang? ) er laget dårlig med vilje. De har lagt inn irriterende elementer for å få folk til å huske reklamen. Og det gjør vi, ikke sant? Men skal man nevne en reklame man hater mest, så må det være den for smertedempende krem ("hvorfor behandle hele kroppen"). Som mange av dere sier; jeg hater den reklamen og tonefallet til den dumme dama så inderlig mye. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Tine-reklamene suger! alle eer så fordømt skjedlige. for eks. å spiser du tine yogurt med 20% mindre fett? ja alle vet jo at tine yogurt kommer med 20% midre fett. jeg viste ikke at tine yogurt kommer med 20%midre fett. osv. TRAGISK 4997419[/snapback] JA den derre suger hevtig. Men den Tine reklamen som er bra er jo Dus reklamen. Med hun jenten som drømmer om og ri på ponny og moren som tror det værste som finst er en blanding av melk og juce. En annen bra reklame er jo den for Narvesen, hvor han mannen skal på "extreme makeover" på narvesen. :!: Endret 26. oktober 2005 av sogasg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå