vivastar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg å noen annen prøver å vise webcamera til hverandre gjennom msn men det går ikke! Jeg har ikke noen problemer med å vise webcamera til noen andre men bare denne personen, den andre personen får til å vise webcamera til noen andre men veldig få! så det jeg lurer på hva er galt?? kan det ha noe med router? porter? eller noe annet? Endret 11. oktober 2005 av vivastar Lenke til kommentar
XeNoMoRpH Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vet at lyd/video kommunikasjonen til MSN Messenger er avhengig av Upnp. Sjekk om routeren din har støtte for dette. Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan denne personen vise webkamera sitt til andre? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Kan denne personen vise webkamera sitt til andre? 4994815[/snapback] ja den personen kan vise webcameraet til noen få folk på MSN! men langt ifra alle!! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 ................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå