ehs5 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei, har et veldig irriterende problem som dukket opp i dag, helt uten videre. Jeg har en Samsung CD-RW og en annen DVD-ROM. Når jeg setter i en CD skjer det ingenting, og diskene vises ikke i "Min Datamaskin". I Enhetsbehandling har diskene en utropstegn over seg, og denne feilmeldingen: "Windows kan ikke starte denne maskinvareenheten fordi konfigurasjonsinformasjonen (i registeret) er ufullstendig eller skadet. (Kode 19) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enheten." Feilsøking foreslår å avinstallere diskene og installere de igjen, men det hjelper ikke. Windows finner heller ingen nye passende drivere, og diskene er enablet i BIOS. Noen som vet hva som er galt, og hva jeg kan gjøre? Endret 12. oktober 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 enable i bios for cd rom Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ah, glemte å si at jeg allerede har sjekket, de var enablet. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;270008 Følg løsningsforslaget på denne siden. Endret 12. oktober 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Last ned og kjør registerfix her, så slipper du å redigere registeret selv. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Funket! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå