Star Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Noen andre som har hatt tidvis "problemer" med å få denne ribba til å sitte på sokkelen? Må jo bruke makt til 1000! Hvor mye makt er reelt og bruke før man kan få skader på cpu lurer jeg på? Endret 11. oktober 2005 av Star Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Noen andre som har hatt tidvis "problemer" med å få denne ribba til å sitte på sokkelen?Må jo bruke makt til 1000! Hvor mye makt er reelt og bruke før man kan få skader på cpu lurer jeg på? 4992072[/snapback] Regner med at det er samme festene på XP120 som på XP90, som jeg har, og den var så hard å feste at jeg nesten tok til tårene. Ikke nok med at det er normalt å være nervøs ved behandling av ny hardware, men at man må ty til vold for å installere sakene også blir nesten litt i overkant. Lettelsen er selvsagt tilsvarende stor når alt tilslutt er på plass og ingenting er ødelagt. HK/CPU burde være standhaftig konstruert for jeg er sikker på jeg la på alle mine 80 kilo på festedingsene for å få de på plass. Frister ikke til gjentagelse. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Enig, måtte usedvanlige mengder håndgemeng til for å gå denne til å sitte ordentlig. Og ille å få den av også; klarte det kunststykke å bøye flere av pinnene på min A64 Winnie 3200+ .. men etter mye strev med å bøye pinnene tilbake på plass, så var'n heldigvis ikke dau.. viste seg å være en meget kurant klokker og, 2600 på stock volt, w00t Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har xp-120, jeg hadde ikke noe problem med å feste den. Var bare at jeg måtte ta i litt når jeg skulle feste feste nr 2...ellers så gikk det rimelig greit Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hmm, den trenger vel ganske godt feste, siden den er så stor/veier så mye? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hmm, den trenger vel ganske godt feste, siden den er såstor/veier så mye? 5008047[/snapback] korrekt! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Eg har ingen problemer med å montere/demontere min XP120. Men eg har gjort det med hele hovedkortet på bordet, før eg setter hovedkort på plass i kabinettet. Mye lettere å komme til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå