nree Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei, jeg skaffet meg for ein liten stund siden ein ny router med navnet D-link DI-624+. Jeg har kjørende en VT server (Ventrilo) og en CS server (Alle vet hva CS er...) Når jeg har opnet portene til CS serveren og til VT serveren er det kun VT som funker :S Altså, kun VT serveren kan nås fra utsiden, mer vet jeg ikke.. Jeg kan nå både CS og VT på lokale ip adresser... Hva er forskjellen på TCP og UDP og skal jeg bruke begge eller bare en av di? 1 vedlegg: Router instillinger.. Endret 11. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Corepower Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Port 27015 må vel åpnes som UDP-port tror jeg. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ja. counter-striuke bruker UDP Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe, jeg gjorde det før du sa det og de virker som bare pokker! Hvorfor måtte man ikke velge slik i den gamle routeren, og hvordan kan jeg finne ut hva andre servere bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå