Gå til innhold

Hvor mye mener dere dette oppsettet er verdt?

Anbefalte innlegg

Hei.

Pc'en jeg hadde håpet dere skulle gi et prisoverslag på består av følgende komponenter:

- Abit ic7-max 3 hovedkort

- Intel p4c 2.8ghz m. zalman v7000acu kjøler

- Geil ultra platinum pc4000 2x512mb

- Powercolor radeon x800xt pe m. ati silencer kjøler

- Creative audigy 2 zs

- Hiper type-r 880w modulær psu

- Maxtor Diamondmax 10 250gb s-ata 16mb cache harddisk

- Maxtor Diamondmax 9 160gb s-ata 8mb cache harddisk

- Western Digital raptor 74gb s-ata 8mb cache harddisk

- Wester Digital Light-Up 250Gb USB2/FW 8mb cache harddisk

- Lian li pc71 kabinett

- Nec 1760NX-BK 17" LCD

- Logitech Z-5500 5.1 Surround høyttallere

- Logitech MX300 mus

- Func Surface 1030 black musematte

- Sunbeam rheobus viftestyring

- Coolermaster Musketeer viftestyring

- BenQ dv1640 dvd-brenner

- Asus 16x dvd-leser

- Ati Remote Wonder 2 fjernkontroll

- Logitech Internet Navigator Second edition keyboard

- 4x20 punkts parallell lcd-display

- 4 stk. sunbeam 80mm. vifter uv-grønn

Systemet har vært overklokket (p4c @ 3.5ghz, x800xt pe @ 555/580), men bare i kortere perioder for benchmarking. Håper dere kan komme med gode estimater, ikke sleng ut et tall hvis ikke forslaget er beregnet på en objektiv og riktig vurdering. På forhånd takk!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel bare for at du skal få et svar sa kan eg nå prøve litt, hake så mye å gjør på så ikke bli sur om du ikke liker det eg skiver:)

Har sett mange pcer blitt selgt for bloodpriser så min vurdering er mere hard (realistisk)

Selve det eg ser som kan gjøre pcen til en god pris er ekstra tingene dine da tenkter eg fra punkt 3 og ned:)

Det er nokk Verdt en 15+k med alt men spørs om du finner noen som betaler for det. (Hadde du vert en fjortiss cs spiller hadde du vel lagt den ut på finn.no etc for 30k og drømt men:|)

Eg tror du kunne tent mest på å selgt det i deler. Selv om det ikke er så arti å stresse med det. Men det kan vere vanskli å selge en komplett pc for det en vil ha for den:)

Men husk ditt valg! :)

Lenke til kommentar
Vel bare for at du skal få et svar sa kan eg nå prøve litt, hake så mye å gjør på så ikke bli sur om du ikke liker det eg skiver:)

Har sett mange pcer blitt selgt for bloodpriser så min vurdering er mere hard (realistisk)

Selve det eg ser som kan gjøre pcen til en god pris er ekstra tingene dine da tenkter eg fra punkt 3 og ned:)

Det er nokk Verdt en 15+k med alt men spørs om du finner noen som betaler for det. (Hadde du vert en fjortiss cs spiller hadde du vel lagt den ut på finn.no etc for 30k og drømt men:|)

Eg tror du kunne tent mest på å selgt det i deler. Selv om det ikke er så arti å stresse med det. Men det kan vere vanskli å selge en komplett pc for det en vil ha for den:)

Er du helt fjern? 15000?!

Herremingud, det var da noe å ta i.

Til trådstarter:

Hvor gammel er systemet? Og kjøpte du alt nytt?

(Edit da du svarer)

Lenke til kommentar

Er du helt fjern? 15000?!

Herremingud, det var da noe å ta i.

Til trådstarter:

Hvor gammel er systemet? Og kjøpte du alt nytt?

(Edit da du svarer)

Alt er kjøpt nytt og tatt meget godt vare på. Jeg har forsåvidt ingen aktuelle planer om å selge pc'en med det første.

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi.

• Døme på gode emnefelt:

• Verdi-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år

• Verdi-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD

• Dell P4 2.4GHz 3 år gammel verdi?

Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc, deler el.!

Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den.

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...