Timur Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei, skal kjøpe en ny trådløs ruter, og slikt er oppsettet: To bærbare skal kobles til trådløst (802.11g) og en stasjonær skal kobles til med kabel (derfor trenger jeg minst én lan-port.) Jeg kunne trengt litt hjelp til å finne en slik ruter. Er også litt usikker på hvilke av merkene som er av kvalitet, d-link, Cnet og 3com er de greie? Endret 11. oktober 2005 av Timur Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei 3Com OfficeConnect 11g Cable/DSL Gateway Denne bruker jeg og kjøpe og sette opp hver gang jeg får spørsmål om og sette opp nettverk hjemme hos folk. Bruker den også hjemme og er drit fornøyd med den. sv3inung Lenke til kommentar
Timur Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, har sett litt på den, men begynner ikke den å bli litt gammel? Takk for svar forresten, håper på flere. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Linksys WRT54G er alltid en vinner Stabil, god kvalitet og lang rekkevidde! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Så jo grei ut den, men er litt skeptisk til Linksys. Har hørt at noen av Linksys ruterene har vært veldig ustabile, men det er kanskje noe som Linksys har forbedret i senere tid? Noen meninger om Linksys kontra 3com som ble nevnt over? Andre forslag? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Linksys er jo drit bra det også.... 3Com ruteren er ikke så gammelden jeg kjøpte sist var oppdatert på utsiden. Den kan jo også oppgraderes innvendig. Liker 3Com på grunn av at de er så lette og sette opp! Lenke til kommentar
Agrifull Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har bestilt ZyXEL P-335WT, litt dyr men ble anbefalt den. Den har også printserver om du skulle trenge det. Test hos ITpro:Test av ZyXEL P-335WT Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Så jo ganske grei ut den. Det var en utrlig fin meny ogsånt. Du får ha lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå