Thigeic Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har et problem. Ting på pc'n min sier jeg har mellom 17000 og 20000 Mhz. Dette får noen spill til å gå i slow moation. Det har ikke noe med noe på hard diskene å gjøre. Siden jeg har prøvd med forskjelig HDD's. Spill som går i slowmo er f.eks alt på Steam(Half Life) Fahrenheit, Fabel: The Lost Chapters Når jeg beveger musen går alt fint. Alt med musen virker. om jeg får rundt og beveger meg så går den glatt. Og alle spill som går i slowmo(ikke grafisk lagg) kjøres med opp til 400fps vist spillet tillater det. F.eks Counter Strike Source kjører med 380. Konstant. Kansje variasjon på 1 og 2 fps. Det er ikke bare Source spill som kjører med veldig mangen FPS mer en de pleide, det er også Counter Strike, på half life 1 motoren. Kan det være bios'en det er noe gale med? Jeg har oppgradert biosen. Jeg har ikke peiling hva som kan være gale. Noen som har noe forslag på hva jegn kan prøve? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ting på pc'n min sier jeg har mellom 17000 og 20000 Mhz. Wtf, du mener vel 2000 MHz ? Hadde vært gøy med litt mere info angående CPU osv. Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, jeg mener 20.000 20k. Mellom 17.000 (17k) og 20.000(20k) Dette er ikke noen spøk. Det er egentlig en P4 3.2Ghz. Jeg har 2048mbram. et eller anna ATI 9600 kort. Bios'n går også i slowmo Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Og foresten. Quick Launchen går slowmo også Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Og når jeg sier ting er dette spill. Som Counter Strike og Fabel Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva i huleste er det du snakker om egentlig ? Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg snakker om spillene som går i slowmo, og detekter frekvensen på CPU'n til 17000 til 20000 Mhz Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 enten så er du utrolig heldig og har en 17 ghz CPU, eller den er defekt... Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Den virker fint med noen få spill. Windows og pc'n generelt virker fint. Er det noen plass man kan laste opp et bilde og legge en link til det her? Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Her er et bilde så dere ikke tror jeg surer noe voldsomt. http://www.savepic.com/freepicturehosting/...mg=untitled.jpg Pc'n virker fint ellers. Det er akkurat som noen spill ikke takler tallet 18000. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 okey det der var bare utrolig rart ta deg en titt i bios, finner du ikke noe der.. formater? Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Har prøvd med andre hard disker. Har gjort en reset på Bios. En baren som viser at bios er aktiv eller nå hva den er til går også i slowmo Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg tror ikke det er noe spessielt gale med CPU'n selv. Siden spill som Guild Wars, World Of WarCraft og Doom går fint Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 380 fps er rene drømmen! Blir cpu noe varmere og/eller er den ustabil? "Heldig" er du på en måte Ta en 3dmark test! Snakker vi knuse noen rekorder! Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Nei, cpu'n ligger på rundt 63grader. +- et par grader. 380fps er flott det... men... slowmo i spillet er ikke Bare musen som går fint. Når jeg ser rundt meg og slik. Men når jeg går rundt er selve gåingen i slowmo Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Ja, jeg får vel kjøre en 3dmark test bare på gøy. Men jeg hadde fremdeles likt å finne ut hva som er problemet slik at jeg kan spille noen av spillene jeg har kjøpt. Veldig iriterende... Kansje j eg kan sende en mail til intel eller noe slikt og legge ved screenshoten Kansje de har noe fornuftig å komme med. Men det jeg ikke helt forstår er hvorfor spill går i slowmo. Det er akkurat som de ikke takler tallet eller noe slikt. Som sagt. når jeg løper rundt og beveger musen går alt som det skal når det kommer til snuing. Går fort rundt, men når jeg skal Bevege på kroppen på denne karen jeg f.eks er i counter strike så går dette veldig seint. Med høy FPS men bare i slowmo. Baren som beveger seg i BIOS'n går også i slowmo. http://www.savepic.com/freepicturehosting/...mg=untitled.jpg Endret 13. oktober 2005 av Thigeic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå