Alastor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) EDIT: Da jeg etterhvert så at andre med telenor hadde problemer med world of warcraft i kveld kikket jeg på telenors driftsmeldinger. Der står det at de har problemer med utenlandstrafikken. Så denne saken er nok løst - og jeg er flau over at jeg ikke kom på det først i kveld Har en kompis som fikk et meget rart problem i kveld. Etter å ha innstallert power dvd6, så skulle han starte det opp. Det fungerte ikke så han rebootet. Da han var inne i windows fungerte plutselig ikke winupdate-siden, housecall.trendmicro og WoW ville heller ikke koble til servere. De aller fleste andre sider fungerer 100% fint. Norton Inet Security finner ikke noe som helst, men ga plutselig en beskjed om en automatisk blokk av Bo-Facil-trojaner. Men det jeg finner om dette på nett virker veldig gammelt så tror det her var en mer tilfeldig "standard" norton-alarm om portscan feks. Ms antispyware fant noe vanlig adware, men tror ikke dette er årsaken til problemene. Det programmet fant var: NCase Browser Modifier (2 signatures) Host-fila er 100% ren og fri for problemer. Hijackthislog: http://hjt.iamnotageek.com/parse.php?log=117777 Ser ikke ut til å være noe gæli her heller. Er det noen som har noen ideer? Zujlik spesielt? Du har jo god peil Endret 11. oktober 2005 av Alastor Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 har akkurat det samme problemet. kommer meg ikke på msn, steam eller wow irriterer høl i hue på meg :@ leter gjennom sidene her nå for å finne en mulig løsning... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er fordi telenor nok en gang har problemer mot utenlandske sider . Siste driftsmelding sier iallefall dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå