goliatmo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 For ca en uke siden kom det et nytt nett på den der lista med alle de tilgjengelige tilkoblingen (min kompetanse innenfor nettverk strekker seg ikke så langt, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener ) det het "". vi lo godt og tenkte "hehe. idioter nå kan vi bruke nettet deres helt gratis" (selvom vi her bredband og betaler en måntlig avgift) Jeg trodde at det betydde eid (kult/heftig) WLAN, dummy (som jeg trodde var et nick) eier (er en morsom skrue/er kul). Vi levde vider og lo godt hver gang vi skrudde på maskinen og så den lille irriterende snakkeboblen som sier "Du ble koblet til eid WLAN, dummy eier:D" (eller noe lignene) helt til broren min kommenterte at det også kunne bety: eid (verbet å eie), dummy (tulling) eier (som i: Jeg er eier av en liten, søt puddel). I vår triumf over å ha kapret en annen manns nett hadde vi oversett at vårt gamle nett var borte og at vi faktisk hadde koblet oss automatisk til eid WLAN, dummy eier:D! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Den skjønte jeg ikke helt... Skjønte konseptet men ikke hvos disse dummy eier:D greiene kom fra Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Den skjønte jeg ikke helt... Skjønte konseptet men ikke hvos disse dummy eier:D greiene kom fra Vel, det er sikkert en eller annen som har fått seg laptop og tråløst internett (De fleste får kick på å bruke andres nett når de får seg laptopm, tror det har noe med at man kan fyre den opp hvor som helst og koble seg på internett) så han har fyrt opp maskinen hjemmer og funnet at noen tullinger har glemt å sette på sperre (het no sånt som å kryptoisere husker ikke hlet, men det høres ut som et tegneserie ord) så han bytter navn hvor han kaller oss dumme Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Den skjønte jeg ikke helt... Skjønte konseptet men ikke hvos disse dummy eier:D greiene kom fra Vel, det er sikkert en eller annen som har fått seg laptop og tråløst internett (De fleste får kick på å bruke andres nett når de får seg laptopm, tror det har noe med at man kan fyre den opp hvor som helst og koble seg på internett) så han har fyrt opp maskinen hjemmer og funnet at noen tullinger har glemt å sette på sperre (het no sånt som å kryptoisere husker ikke hlet, men det høres ut som et tegneserie ord) så han bytter navn hvor han kaller oss dumme Kryptere Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 humor? Vegard Nei. Tråden stenges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg