Magnus Holm Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tenkte å legge ut en liten side om hva domene bullgaard.no brukes til. Brukte først et oswd-design (Refreshed) men endra fargene og header (Jeg beklager at det er dårlig kvalitet på headern og ikke RC, gjorde det bare kjapt i Paint ). Nå? Hva syns dere? Klikkbar link PS! Jeg må beklage at du MÅ ha med www. i starten Endret 11. oktober 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 PS! Jeg må beklage at du MÅ ha med www. i starten :/ Domeneshop du bruker? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Vet ikke helt... Det er egentlig fattern sitt domene, jeg har bare snikt inn ting der Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Helt greit. Ligner litt på et WP-theme. Du bør ihvertfall ha det slik at undersidene vises i samme design. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kanskje denne også burte vært sånn runding kantet? http://www.bullgaard.no/images/jupp.jpg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) This is a very funy box! Isn't it? Here I can write a lot of things... Er det virkelig plass til en lot of things...? Ellers vil jeg bare si at første gang jeg så denne siden, synes jeg den var veldig bra. Den er det fortsatt. Endret 11. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 This is a very funy box! Isn't it? Here I can write a lot of things... Er det virkelig plass til en lot of things...? Ellers vil jeg bare si at første gang jeg så denne siden, synes jeg den var veldig bra. Den er det fortsatt. Takk Janfredrik: RC = Rounded Corners... I første post skriver jeg at header ikke har RC Lenke til kommentar
opticus Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) første som slo meg var den øverste boksen var firkantet med skarpe hjørner og den under med runde hjørner. Dette er ikke harmoni, ellers var det fint Endret 14. oktober 2005 av opticus Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Janfredrik: RC = Rounded Corners... I første post skriver jeg at header ikke har RC 4994537[/snapback] Oida.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Janfredrik: RC = Rounded Corners... I første post skriver jeg at header ikke har RC 4994537[/snapback] Oida.. 5004166[/snapback] Ikke noe å bli over... Jeg fant på RC-forkortelsen da jeg skrev posten :!: :!: :!: Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvorfor står det "gettyimages" øverst til venstre i dette bildet? http://www.bullgaard.no/images/jupp.jpg Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvorfor står det "gettyimages" øverst til venstre i dette bildet? 5005074[/snapback] Fordi bildet er hentet fra www.gettyimages.com Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 PS! Jeg må beklage at du MÅ ha med www. i starten :/ Domeneshop du bruker? 4991587[/snapback] Selvfølgelig _må_ du ikke ha med www. Bare legg til et subdomenet med www foran seg som redirecter til hoved domenet (http://xxxxx.com) og ting funker som de skal, hadde samme problem med min domeneshop server, intil jeg fant en løsning på problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå