torjust Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg har fått en viftestyring av en venn.. jeg har aldri prøvd noe sånt og kan ikke så mye om det, ikke så mye om data i det hele tatt. det er iværtfall en thermaltake, og den har en utgang med to hull.. noen som vet hvor jeg skal sette inn den, eller er det noen som mangler? mvh. Torjus Lenke til kommentar
tropic Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 kan du finne et bilde kansje eller en link?? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror det er noe "sære" greier thermaltake har. Har antagelig samme type viftestyring (thermaltake). På thermaltake-viftene er det en liten ekstra ledening med 2 pinner på, som gjør støtte for deres tilkobling Lenke til kommentar
walla Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 jeg kjøpte også nettopp en sånn thermaltake viftestyringspakke hos psdata. og jeg trenger et par ekstra 90x90 vifter. noen som vet hvor jeg kan finne vifter med den 2pin ledningen?eller har alle thermaltake vifter den 2pin ledningen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Alle de thermaltake-viftene jeg har vert borti har det, men er jo bare å sende mail til netbutikk å spørre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå