Vg33 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) NetsopTenker på og kjøpe et POV Cameleon v-case kabinett og jeg lurer på om noen har erfaring med dette er kabinettet foreksempel av mye plast eller er helle av aluminium vennligs bare svar fra folk som har eller har hatt et selv Netsop Point Of View er det nederste kabinettet Endret 12. oktober 2005 av Vg33 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tenker på og kjøpe et POV Cameleon v-case kabinett og jeg lurer på om noen har erfaring med dette er kabinettet foreksempel av mye plast eller er helle av aluminium vennligs bare svar fra folk som har eller har hatt et selv ehh har du en link til kabinette?? tror jeg ikke har hørt om dette før... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hvis det er dette så er det "ikke så veldig pent". Endret 11. oktober 2005 av Pels Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mye plastikk som har lett for å gå sondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå