Mr.FOXHOUND Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Trykk på 'signaturen' kommet en October 25, 2005 UPDATE ! Check it out ! 5078394[/snapback] Det meste der er gammelt nytt for oss som er innom GameSpot, IGN o.l. sider, siden mye av det er hentet fra X05 og tiden rundt der Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Trykk på 'signaturen' kommet en October 25, 2005 UPDATE ! Check it out ! 5078394[/snapback] Det meste der er gammelt nytt for oss som er innom GameSpot, IGN o.l. sider, siden mye av det er hentet fra X05 og tiden rundt der 5078993[/snapback] Har du lest den 5 siders intervjuet hos IGN. Her snakker vi SPILL ! Dette spiller kommer til å bli drit bra. Helt nytt unikt kamera system i 3 person, full utnyttelse av det visuelle. Oppgradering av gubben osv !. Ta og les, virkelig spennende. Endret 31. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Trykk på 'signaturen' kommet en October 25, 2005 UPDATE ! Check it out ! 5078394[/snapback] Det meste der er gammelt nytt for oss som er innom GameSpot, IGN o.l. sider, siden mye av det er hentet fra X05 og tiden rundt der 5078993[/snapback] Har du lest den 5 siders intervjuet hos IGN. Her snakker vi SPILL ! Dette spiller kommer til å bli drit bra. Helt nytt unikt kamera system i 3 person, full utnyttelse av den visuelle. Oppgradering av gubben osv !. Ta og les, virkelig spennende. 5079020[/snapback] Jeg er diger fan av Silicon Knights. Digget Legacy of Kain, Eternal Darkness er et av mine absolutt yndlingsspill, og Metal Gear Solid remaken deres digget jeg også villt. MEN..... du må aldri høre på hva Dennis Dyack sier om spill som kommer. Den mannen er helt ute av kontroll. Han er kanskje ikke like ille som Peter Molynoux, men ikke langt fra heller. Jeg har ennå til gode å spille et eneste spill hvor han ikke har skrytt opp til himmelen et eller flere elementer som viser seg å ikke være med i det ferdige spillet. Jeg tror det bare er litt vel mye entusiasme og store forhåpninger til eget spill det er snakk om. Ikke PR løgner. Men likevel, man kan absolutt ikke stole på ham. Det virker som om han har lært litt siden sist, siden han ikke vil si noe spesifikt om framerate(Noe han gjorde med både ED og MGS:TTS uten at det hadde noe med det ferdige produktet å gjøre). Men... Han har mye interresant å si om spill generelt, og spillindustrien. Veldig reflektert type sånn ellers. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ta det her !------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå