Torrevieja Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) http://www.gamespot.com/xbox360/action/toohuman/media.html Sjekk ut TRAILERN a ! Ser drit fett ut, minner meg mye om blade ! Endret 11. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ja, ser dritkult ut Eneste spørsmålet mitt angående dette spillet er hvorfor det kommer ut på Xbox360.. Trodde Silicon Knights var eid av Nintendo jeg? Edit: leif Endret 11. oktober 2005 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, ser dritkult ut Eneste spørsmålet mitt angående dette spillet er hvorfor det kommer ut på Xbox360.. Trodde Silicon Knights var eid av Nintendo jeg? Edit: leif Nintendo eide aldri Silicon Knights, men hadde muligheten til å kjøpe dem. Grunnen til at de skilte veier er vel at Nintendo jobber med å finne måter å lage billigere spill med bedre gameplay, mens Silicon Knights jobber mot å lage spill med bedre story og derfor også høyere produksjonskostnader. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vil påpeke at det spillet ikke kommer ut før jul neste år, så grafikken blir vel trolig enda bedre enn det dere ser i videoen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil påpeke at det spillet ikke kommer ut før jul neste år, så grafikken blir vel trolig enda bedre enn det dere ser i videoen. 4992210[/snapback] Og det er viktig fordi? Håper heller de jobber godt med storyen, gameplayet og scriptingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette så egentlig ut som en ren render, mer enn in-game video. Jeg ser ikke bortfra at det er rendra på Xboxen, men det er neppe slik spillet vil se ut, da det er en rein trailer uten noe in-game. Og jeg holder med TCi, grafikk er virkelig ikke all that - så å si alle kan lage ting som ser bra ut nå, men ikke alle kan lage et godt spill fordet. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Oi så at først nå at det er en TRIOLOGI ! Damn, veldig interessant.. Håper gameplayet blir rått. Digger sånne spill som du kan gjøre ''triks'' med gunnern =) feks Devil May Cry, Matrix spillet og Total Overdose. Håper ikke det blir for Sci-fiction aktig spill med bare monstere og zyber pistoler. Men det ser lovende ut. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) 'For starters, the game is being developed using the Unreal Engine 3' 'The game is also ambitiously attempting to offer an accessible combo system that will be flexible enough for novices to pick up, but challenging enough for veterans to master. Silicon Knights aspires to complement its combat system with a cinematic presentation and powerful soundtrack. The goal of the Too Human team is to offer a dynamic, cinematic experience that makes savvy use of hi-def visuals and rich music. Wow, dette er definetivt en tittel som må krysses av i boka. Gleder meg til det kommer mere klipp og bilder. Too Human First Look X05 Endret 14. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
howzer Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Silicon Knights jobber mot å lage spill med bedre story og derfor også høyere produksjonskostnader. 4991710[/snapback] Bedre story betyr høyere produksjonskostnader? Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg lukter stil over substans her. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 For det første: Det er all grunn til å tro at dette er sanntidsbilder fra Xbox 360. Skjøtene og de mindre hyperrealistiske delene synes ganske godt, så hvis dette er forhåndsrendret, så er det i så fall hastverksarbeid. Mao: usannsynlig. For det andre: Ut fra denne videoen å dømme, er dette nok et kreativt lavmål på den nye boksen, med ren rip-off av Halo i nesten alle ledd. Heldigvis har akkurat det lite å si, hvis spillet leverer ellers, men jeg ville vente med å proklamere revolusjonen inntil jeg hadde testet spillet med egne svette fingre. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Tja... kan ikke si at jeg tenker HALO da jeg ser dette spillet. Det er tydelig at spillet fokuserer på en helt annen story, selv om man kan se en type romvesen der. Samtidig virker det som om spillet gir en HELT annen kameravinkel og et totalt forandret fighting system. Så hva som er hermet etter HALO kan jeg ikke si at jeg oppdager så lett Samtidig må jeg legge til at jeg ser virkelig frem til dette spillet, da utvikleren Silicon Knigts mest sannsynlig vil levere episk musikk og historie, som de selv har sagt at de jobber med å lage. Ingen kan vel heller glemme Eternal Darkness historien Endret 14. oktober 2005 av Tøffli Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Tja... kan ikke si at jeg tenker HALO da jeg ser dette spillet. Det er tydelig at spillet fokuserer på en helt annen story, selv om man kan se en type romvesen der. Samtidig virker det som om spillet gir en HELT annen kameravinkel og et totalt forandret fighting system. Så hva som er hermet etter HALO kan jeg ikke si at jeg oppdager så lett Samtidig må jeg legge til at jeg ser virkelig frem til dette spillet, da utvikleren Silicon Knigts mest sannsynlig vil levere episk musikk og historie, som de selv har sagt at de jobber med å lage. Ingen kan vel heller glemme Eternal Darkness historien 5006508[/snapback] Enig ! Håper som sagt det ikke blir for Sci-Fiction akitg. Silicon Knigts legger nok veldig mye arbeid i musikk og story, men jeg håper virkelig de klarer og lage et uber fett fighting system, med litt matrix aktig skyting, kanskje litt slow motion sekvenser ala Max Payne ! Håper ikke de roter til detta spellet for det ser lovende ut ! Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 For det andre: Ut fra denne videoen å dømme, er dette nok et kreativt lavmål på den nye boksen, med ren rip-off av Halo i nesten alle ledd. Heldigvis har akkurat det lite å si, hvis spillet leverer ellers, men jeg ville vente med å proklamere revolusjonen inntil jeg hadde testet spillet med egne svette fingre. 5004824[/snapback] Tja, du må huske på at utviklingen av Too Human startet allerede på PSX, så tror ikke Halo har hatt alt for stor innflytelse. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Silicon Knights jobber mot å lage spill med bedre story og derfor også høyere produksjonskostnader. 4991710[/snapback] Bedre story betyr høyere produksjonskostnader? 5004365[/snapback] Der var jeg litt uklar, ja. Storytelling er vel et mer korrekt ord, kanskje. Enkelt forklart så ville Silicon Knights fokusere på å presentere storyen på best mulig måte, altså bedre voice-acting, cut-scenes, dramatiske kameravinkler, bedre grafikk og design, bedre animasjon, bedre manuscript, og så videre. En god del av disse tingene koster flesk. Misforstå meg rett. Jeg prøver ikke å si at Nintendo ikke bryr seg om disse tingene eller at Silicon Knights ikke bryr seg om gameplay. De har bare svært forskjellige innfallsvinkler. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 For det andre: Ut fra denne videoen å dømme, er dette nok et kreativt lavmål på den nye boksen, med ren rip-off av Halo i nesten alle ledd. Heldigvis har akkurat det lite å si, hvis spillet leverer ellers, men jeg ville vente med å proklamere revolusjonen inntil jeg hadde testet spillet med egne svette fingre. 5004824[/snapback] Jeg forstår ikke i det hele tatt hva du sikter til. Utover at de går i svære og tøffe robotaktige Warhammer 40 000 rip-off drakter og at det er aliens der er det vel så godt som ingen likheter. Når spillet i tillegg skal være en 3rd-person hack&slash spill med rollespill elementer og episk story om å miste sin menneskelighet virker analysen din en smule søkt. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Then again; Det var ingen analyse. Derav "ut fra denne videoen å dømme". Men lyssverdene, stemningen, romvesenene og den generelle patosen er da unektelig i samme gate som Bungies barn? Til og med formen på de to lyssablene er jo identisk som i Halo 2. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Then again; Det var ingen analyse. Derav "ut fra denne videoen å dømme". Men lyssverdene, stemningen, romvesenene og den generelle patosen er da unektelig i samme gate som Bungies barn? Til og med formen på de to lyssablene er jo identisk som i Halo 2. 5075931[/snapback] Njaa... nå har jeg ikke traileren tilgjengelig, så jeg får ikke sjekket, men tar jeg ikke feil er sverdet han på Too Human traileren bruker et vanlig sverd... med noe lysende greier på. Mens på HALO har de plasma sverd. Samtidig er romvesnene noe HELT ennet etter min mening... bare se på de som kalles Giants Samtidig er Marines eller hva de heter i Too Human nokså ulikt... men nå skal ikke jeg vri og vende på alt du sier heller, det er bare min oppfatning Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Then again; Det var ingen analyse. Derav "ut fra denne videoen å dømme". Men lyssverdene, stemningen, romvesenene og den generelle patosen er da unektelig i samme gate som Bungies barn? Til og med formen på de to lyssablene er jo identisk som i Halo 2. 5075931[/snapback] Njaa... nå har jeg ikke traileren tilgjengelig, så jeg får ikke sjekket, men tar jeg ikke feil er sverdet han på Too Human traileren bruker et vanlig sverd... med noe lysende greier på. Mens på HALO har de plasma sverd. Samtidig er romvesnene noe HELT ennet etter min mening... bare se på de som kalles Giants Samtidig er Marines eller hva de heter i Too Human nokså ulikt... men nå skal ikke jeg vri og vende på alt du sier heller, det er bare min oppfatning 5075974[/snapback] Dæven, du skal være ganske borte hvis du ikke ser trailerern i denne tråden. Du kommer med en mening uten å ha sett trailern engang ? Hvordan veit du hvordan sverdet hans ser ut ? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Trykk på 'signaturen' kommet en October 25, 2005 UPDATE ! Check it out ! Endret 30. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå