Dux ducis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg og noen klassekamerater på Salg og service har startet ungdomsbedrift, det er vanlig i salg og service vk1. Vi skal ha kurs i alt fra generell bruk av PC for nybegynnere, kurs i office-produkter og til kurs i hvordan man bygger en PC. Jeg lurer på.. ..om dere kan tenke dere noe annet vi kan ha kurs i? ..hvordan vi skal komme i kontakt med kunder (Plakater og annonser er jo en ting, men har dere noen triks på lager?) ..hvorfor skal kundene velge oss i stedet for andre mer veletablerte virksomheter? ..vi tilbyr en ekstratjeneste; PC-service (fikse PC-er). Kan dere komme på noe annet vi kan gjøre? Vi har tenkt litt på dette, men er også intressert i å se om dere har noen inspill som kanskje kan hjelpe! Takk til alle de som tar seg tid til å svare! Vi forventer ikke at dere skal gjøre jobben med å planlegge for oss, men vi vil veldig gjerne ha noen råd og innspill. Endret 11. oktober 2005 av Zythius Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hallo, jeg går også på S&S og skal selv starte en bedrift nå, det som er viktig er å henvende deg til riktig gruppe. Når det er snakk om datakurs som windows og office er det vel i aldergruppene 40-70 som er mest interrsant og når det gjelder pc-bygging er det fra 15-35 år... Datakurs for eldre hadde kanskje vært noe? Dere har vel noen sånne "sentre" i nærheten som kanskje kunne nytet godt av dette? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dere må finne ut hva normalprisen på et slikt kurs er, og da gjelder det å ligge et stykke under denne for å få kunder. Dessuten må dere presentere dere som en ungdomsbedrift osv.. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg går vk1 IKT, vi har netopp starta opp ei bedrift som driver kursing av gamlinger, og datafix. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Og har du noen erfaringer å komme med fra din virksomhet? Problemer du har støtt på eller lignende? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Og har du noen erfaringer å komme med fra din virksomhet? Problemer du har støtt på eller lignende? 4993370[/snapback] Nei, netopp starta selv. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Pararellklassen min hadde noe lignende toSLaDos i fjor. Spesialiserte seg på eldre kunder som og generell bruk av pc (les word og nettavisen) De hadde det på tidlig på dagen og hadde gode pauser. de tjente grovt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå