Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ungdomsbedrift på VK1: Datakurs, trenger tips

Anbefalte innlegg

Jeg og noen klassekamerater på Salg og service har startet ungdomsbedrift, det er vanlig i salg og service vk1. Vi skal ha kurs i alt fra generell bruk av PC for nybegynnere, kurs i office-produkter og til kurs i hvordan man bygger en PC.

Jeg lurer på..

• ..om dere kan tenke dere noe annet vi kan ha kurs i?
  • ..hvordan vi skal komme i kontakt med kunder (Plakater og annonser er jo en ting, men har dere noen triks på lager?)
  • ..hvorfor skal kundene velge oss i stedet for andre mer veletablerte virksomheter?
  • ..vi tilbyr en ekstratjeneste; PC-service (fikse PC-er). Kan dere komme på noe annet vi kan gjøre?

Vi har tenkt litt på dette, men er også intressert i å se om dere har noen inspill som kanskje kan hjelpe!

Takk til alle de som tar seg tid til å svare! Vi forventer ikke at dere skal gjøre jobben med å planlegge for oss, men vi vil veldig gjerne ha noen råd og innspill.

:thumbup:

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo, jeg går også på S&S og skal selv starte en bedrift nå, det som er viktig er å henvende deg til riktig gruppe.

Når det er snakk om datakurs som windows og office er det vel i aldergruppene 40-70 som er mest interrsant og når det gjelder pc-bygging er det fra 15-35 år...

Datakurs for eldre hadde kanskje vært noe? Dere har vel noen sånne "sentre" i nærheten som kanskje kunne nytet godt av dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...