Gå til innhold

Valg av musematte..

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe Razer Diamondback Magma, 1600 dpi ...

Og jeg har også lyst til å kjøpe ny musematte...

Derfor:

Hvilken musematte bør jeg kjøpe, som passer godt til den musen?

Veldig fint om musematta ikke "bråker" når man bruker musen på den....

Spiller CS, så fint om det hadde vært en skikkelig gaming matte :D

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her vil det sikkert komme like mange anbefalinger som produkter på markedet, umulig å si hva som passer deg best, men etter å ha prøvd Icemat, Qpad og flere valgte jeg en Corepad, den bråker utrolig lite til å være av glass og merker ikke lyden uten musikk i ørene. :)

Lenke til kommentar

Q-PAD er nokk det du er ute etter.. har denne matta selv og kunne faktisk ikke vært mer fornøyd! :love: matta jeg har er low-sence så med andre ord den er STOR!

musa(mx510 med hyper glide skatez) glir som i glide middel og vel så det :p hehe den glir i i hvertfall kjempe bra.

matta er lyd løs for å si det sånn. den er laget av natur gummi og derfor blir det lite med lyd ja.. matta er også veldig fin å se på, er av god kvalitet og kan rulles sammen og legges i "røret" som følger med når man skal på lan.. :)

3 kompiser av meg bruker matta sammen med razer(magma, plasma og chamelon :) ) så den passer ypperlig til razer og.. men dersom du ikke har syk lav sence så holder det med "mid-sence".. når low sence kanskje kan bli litt vel stor for noen...

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
3 kompiser av meg bruker matta sammen med razer(magma, plasma og chamelon :) ) så den passer ypperlig til razer og.. men dersom du ikke har syk lav sence så holder det med "mid-sence".. når low sence kanskje kan bli litt vel stor for noen...

Takker!

Ja, har ikke tenkt å ha en kjempestor musematte..

Så vis det blir q-pad så blir det nok mid-sence ;)

Følger det med ett rør da også?

Lenke til kommentar

Takker!

Ja, har ikke tenkt å ha en kjempestor musematte..

Så vis det blir q-pad så blir det nok mid-sence ;)

Følger det med ett rør da også?

røret er med altid det ;)

det er 2 forksjelige "tykkelser" på q-pad mattene.. 1,5mm og 4mm.. selv har jeg 4mm og syns den er perfekt.. men en kompis av meg har 1,5mm og den syns jeg er litt tyn.. men smaken er som baken.. så husk å sjekk ut dette når du eventuelt skal kjøpe ;)

Lenke til kommentar

Q-Pad selvfølgelig.. Har selv Razer diamondback magma OG Q-Pad..

Det følger med rør som man kan ta med på lan, så ikke musematta blir slitt..

Glidsa glir bra på q-paden..

Absulutt og anbefale..

Sliter ikke på glides under razeren.

Har selv low sense som er den største.. (Mest til brifing kanskje) Men også praktisk, hvis man har lav sense.. Selvfølgelig ikke noen problem på razer.. :thumbup:

Kjenner mange som stadig kjøper den(Fordi den er bra) .. Den beste :)

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar
Q-Pad selvfølgelig.. Har selv Razer diamondback magma OG Q-Pad..

Det følger med rør som man kan ta med på lan, så ikke musematta blir slitt..

Glidsa glir bra på q-paden..

Absulutt og anbefale..

Sliter ikke på glides under razeren.

Har selv low sense som er den største.. (Mest til brifing kanskje) Men også praktisk, hvis man har lav sense.. Selvfølgelig ikke noen problem på razer.. :thumbup:

Kjenner mange som stadig kjøper den.. Den beste :)

stadig kjøper?? blir de ødelagt :ohmy:

hmm ja det er sant. q-pad en sliter veldig lite på "skatza" eller føttende på musa :) noe som eks ice mat gjør.. hvis jeg ikke tar feil..

Lenke til kommentar
Anbefaler Ice-Mat foran Corepad og Steelpad. Qpad har jeg ikke prøvd så det skal ikke jeg uttale meg om. :)

Og hvorfor det? ;)

Fordi musen sklir mye bedre der. Veldig enkelt å manøvrere seg på skjermen. Men nå er dette en smakssak da. Man bør egentlig prøve alle mattene før man kjøper, men det er dessverre vanskelig. Men jeg anbefaler hvert fall IceMat. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...