pirex Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, jeg skal nå investere i ny pc, og lurer da på hvilken prossesor jeg burde velge. Skal jeg satse på AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte Eller bær jeg gå for dual core, 3800? Er dual core virkelig bedre? Har lest mye om lagg når man skal spille osv? Noen tips? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 dualcore er til mest nytte når du skal rendere film, behandle filer, ol. For spilling skal vist nok "vanlig" cpu med en kjerne være beste valget. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva er det skal bruke PCen din til da? Dual-Core CPUene lagger ikke altså ingen"bug" i Athlon 64-X2, men det kan være at Windows ikke styrer kjernene riktig, et velkjent problem med lastbalanseringen i Windows XP. Lenke til kommentar
pirex Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, takk for svar. Skal bruke pc`n til spill hovedsakelig. Hva er best da? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei, takk for svar. Skal bruke pc`n til spill hovedsakelig. Hva er best da? da er antagelig 4000+ være beste valget EDIT: LINK Endret 11. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg