Kick150 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 I hele kveld har jeg hatt problemer med å komme inn på utenlandske sider, (virker det som). .no adresser går stort sett helt greit. Men når jeg prøver .com, .co.uk osv så får jeg opp "finner ikke siden" bla bla. Jeg har Canal digital bredbånd. Andre som har problemer? Jeg bor like utenfor Bergen. Snålt. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.online.no/kundeservice/driftsme...ds_trafikk.html Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ojda. Takk skal du ha! *rødme-rødme*. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ENKELTE?!?! ARGH! Kommer jo F*** ikke inn på en dritt! Blir så grønnjævlig sur på telenor... Herregud til talentløshet. Møkkaabonnement, dette var DEFINITIV slutten på det. SØPPEL! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Der fant jeg ut problemet ja . Har lurt på det i hele dag nå Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Yes ! har samme problemer jeg og!! Jeg har Monet som bredbåndsleverandør.. kommer ikke inn på flesteparten av utenlandske sider.. MSN funker.. BF2 funker ikke AAO funker ikke Feilen har nå vart i flere timer!! Håper de finner ut av feilen snart! Endret 11. oktober 2005 av Rizzla Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Trodde det var bare meg som var gal.. Hadde akkurat reinnstallert winxp siden ghost bildene fra forrige gang var utdatert. Hadde heldigvis lastet ned alt nytt fra dell.no,samt java etc. Men, kommer ikke inn på windows update... Canal digital, trondheim Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg kommer inn på google, men ikke sol.no (somer norsk? kommer dere inn der?) og andre utenlandske sider.. har tele_hor adsl og bor i ås i akershus Endret 11. oktober 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kommer inn på google, men ikke sol.no (somer norsk? kommer dere inn der?) og andre utenlandske sider.. har tele_hor adsl og bor i ås i akershus Har Telenor ( ) selv og kommer heller ikke inn på Sol.no. Vi må bare vente til dette talentløse selskapet klarer å fikse problemene sine, selv om de fleste her akkurat nå har lyst til å ta thomson modemet å kjøre det et visst sted på de som jobber innenfor teknisk i telenor. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer inn på sol.no, men ikke på vegvesen.no... Tror det er noe rart som henger hos Telenor ja Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det funker fint hvis dere benytter dere av en proxy for å besøke websider Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 selv om de fleste her akkurat nå har lyst til å ta thomson modemet å kjøre det et visst sted på de som jobber innenfor teknisk i telenor. hehehe Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kommer inn på google, men ikke sol.no (somer norsk? kommer dere inn der?) og andre utenlandske sider.. har tele_hor adsl og bor i ås i akershus Har Telenor ( ) selv og kommer heller ikke inn på Sol.no. Vi må bare vente til dette talentløse selskapet klarer å fikse problemene sine, selv om de fleste her akkurat nå har lyst til å ta thomson modemet å kjøre det et visst sted på de som jobber innenfor teknisk i telenor. Har problemet selv, men dette må være et av de dummeste utsangnene jeg har lest på HW.no forumet, og det skal litt til for her sies det mye rart! Heldigvis sies det veldig mye bra også, og er vel et av norges beste forum generelt! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Det funker fint hvis dere benytter dere av en proxy for å besøke websider ahh, takker. Innstallerte et proxy program og nå virker windows update igjen. Valgte en amerikansk ip. Feil tidspunkt å reinnstalere laptopen. hm, windows update fungerer ikke med proxy, feil melding Error number: 0x80072F76 Endret 11. oktober 2005 av EG-s Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Får ikke spilt Battlefield 2 online..hjelp er helt avhengig av Battlefield 2. Må spille det i mange timer hver dag. får ikke engang logget meg inn på kontoen i Battlefield 2 engang. Har bare en ting å si til telenor. Så snart mitt abbonement er utgått hos dere så sier jeg bare hadet. Er mektig lei av alle problemene som vi telenor kunder må slite med.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer heller ikke inn på www.sol.no og heller ikke www.voyeurweb.com Merkelig siden en kompis av meg kommer inn på sol.no. For Dere som vet hvor det er, jeg bor i Krokstadelva, han bor på Åssiden i Drammen. Begge kjører Stjelenor Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer heller ikke inn på www.sol.no og heller ikke www.voyeurweb.com Jeg kommer heller ikke inn på de sidene. Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Innstallerte et proxy program og nå virker windows update igjen. Valgte en amerikansk ip. Feil tidspunkt å reinnstalere laptopen. hm, windows update fungerer ikke med proxy, feil melding Error number: 0x80072F76 Ajaj, kan su si meg hvilket program du bruker.... er det vanskelig å installere riktig?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men det skal nå sies at det er første gang på nesten 4 år at jeg har hatt større problemer med linja mi, og jeg har hatt Telenor hele tiden. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Innstallerte et proxy program og nå virker windows update igjen. Valgte en amerikansk ip. Feil tidspunkt å reinnstalere laptopen. hm, windows update fungerer ikke med proxy, feil melding Error number: 0x80072F76 Ajaj, kan su si meg hvilket program du bruker.... er det vanskelig å installere riktig?? Proxier fikser man i nettleseren. Via google finner man en server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå