Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Etter at jeg gikk over til DVD/Harddisk recorder, har jeg kopiert alt verdifult egenprodusert materiale på VHS kassetter til DVD plater. Noe er viktig, andre ting er mindre viktig, så jeg har brukt litt forskjellig komprimeringsgrad på forskjellige filmsnutter. Når jeg åpner disse i DVD Shrink, så får jeg bare mulighet til å rippe en av filmsnuttene. Når jeg prøver å kopiere med Nero, får jeg også bare kopiert en liten del av platen. Når jeg kopierer en DVD der alle filene har samme komprimeringsgrad, går det fint, så regner med at forskjellige komprimeringsgrad er problemet her. Spørsmålet er om det er noen rippe/DVD kopieringsprogrammer (helst gratis) der ute, som klarer å kopiere en hel DVD selv om det kan være forskjellig komprimeringsgrad på de forskjellige filmsnuttene. DVD platene er laget på en Panasonic DVD/Harddisk recorder. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Glem det. Aller nyeste versjon av DVD Shrink fikset det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg