Gå til innhold

TV-kort til laptop - spille xbox 360

Waderian

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger litt hjelp med valg av TV-kort til min bærbare maskin. Har ikke anledning til å skaffe meg TV nå, og det er vel ganske uaktuelt i overskuelig framtid også, så derfor ønsker jeg et TV-kort til "lappy" så jeg kan spille xbox 360 når den kommer ut.

Har sett at xbox'en leveres med scart og HD(?)-kabel, men er usikker på hva dette vil si. Regner med at det bare er å kjøre scart'en i et adapter, men ville vært fint om noen kunne bekrefte dette.

Når det så kommer til selve TV-kortet, har jeg ingen anelse om hva som er bra eller verdt å kjøpe. Valget står mellom et PCMCIA-kort, eller et USB2-kort. Ønsker helst et USB2-basert kort, ettersom jeg da kan ta med meg kortet når/hvis jeg skal bytte maskin, men hvis ytelse/kvalitet skiller veldig mellom de forskjellige typene, vil jeg selfølgelig ta dette til følge.

Vil i utgangspunktet ha et kort med stereo, men samtidig vil jeg nødig overskrive 1000kr. Det er vel også verdt å nevne at kortet kun skal brukes til å spille xbox, tv-titting er dermed et helt unødvendig kriterium.

Sjekka komplett sine sider, og kom fram til disse alternativene:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300730&cks=PRL

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313597&cks=PRL

Har som sagt ikke veldig peiling på dette, så all hjelp mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke så veldig stor peiling jeg heller, men har vært borti 2 forskjellige tv-kort. Begge de er ihvertfall umulig å bruke med x-box, fordi det er imellom 1-3 sekunder delay på signalene da de går igjennom pc'en. Altså du ser alt du gjør i spillene sekunder etter de egentlig har skjedd.

Det er jo mulig det finnes noen tv-kort som er kjappere der ute da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...