[email protected] Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Joda, har sikkert vært oppe et par ganger dette spørsmålet, men fikk så utallige mange svar da jeg prøvde å søke.. Ikke så jeg noen utfyllende svar de første 3 sidene heller Mitt lille spørsmål er som følger; er det mulig å trekke sanger fra en maskin til ipod og videre til en ny maskin. Det skal være mulig å høre på sangene på ipod. Vet at ipod fungerer som en ekstern harddisk og det er derfor mulig å lagre filer/sanger på den, men er det mulig å høre på dem? Man trenger jo itunes for å konvertere sangene... Trenger man da også itunes på den andre maskinen? og er det mulig å bruke itunes cdn man får med ipod til 2 maskiner? Og til sist; det er vel mulig å konvertere itunes filer tilbake til vanlige mp3 filer som kan spilles av i winamp? eller kan man spille itunes filer i winamp? Mvh Lars Takker på forhånd Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ephpod på begge maskiner løser oppgaven, du trenger da ikke bruke Itunes. Det er gratis også. http://www.ephpod.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå