kingkop Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men det tar så lang tid!! Jeg hører at den driver å jobber men det er gått 10 minutter og den er fortsatt på 0% Lurer på om det er noe feil på den (var nå derfor jeg formaterer den med en winxp plate) HDD'en er på 40Gig men jeg vet ikke hvor mye RAM der er i maskinen som er ganske ny. Den er ikke min. Har ikke laptop selv, så er det normalt at det tar steike lang til å formatere?? Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Normalt ca en halvtime, litt mere, litt mindre. Du ser jo fort om du er i gang, hva viser skjermbildet der du er nå da? Tillegg: Jeg snakker om hele installasjonen i tid, formatere tar ikke mere enn noen minutter eller så på 40GB når du ikke velger hurtigformatering. Endret 11. oktober 2005 av roxxx Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Normalt ca en halvtime, litt mere, litt mindre. Du ser jo fort om du er i gang, hva viser skjermbildet der du er nå da? Tillegg: Jeg snakker om hele installasjonen i tid, formatere tar ikke mere enn noen minutter eller så på 40GB når du ikke velger hurtigformatering. Hei og takk for svaret. Den sto i vel 20 min før det kom opp en lang feilmelding. Husker ikke hva den var, så jeg skal prøve å formatere en gang til og skrive ned meldingen dersom den dukker opp. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 "Setup was unable to format the partition. The disk may be damaged. Make sure the drive is switched on and properly connected to your computer." Antar at maskinen må sendes inn? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ville nok sendt inn den maskinen ja Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det garanti igjen, og du ikke har gjort noe som kan ha brutt den så ville jeg sendt inn. Men er det null garanti skifter du den harddisken enkelt selv på null tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå