keikenes Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg var så lur å låne bort mitt eminente Casio EXcilim Z3. Skjermen ble ødelagt og jeg må derfor søke litt råd. Fins det noen som helst mulighet for å få tak i ny skjerm til dette kamera? Hva vil evt den totale kostnad komme på? Er det noen som har et ødelagt EX-Z3 med en skjerm som virker?? mvh KE Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er da bare å kreve at den som lånte kamera betaler for reparasjon? Kan være at det er mer kostbart enn et nytt tilsvarende kamera, så da får personen velge mellom å kjøpe nytt kamera til deg eller betale reparasjonen Lenke til kommentar
keikenes Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Joda, det er ingen problem med erstatningen. Jeg får et EX-Z57 som erstatning og er meget fornøyd med det. Jeg var mer ute etter tekniske muligheter angående denne feilen. Går det an å få tak i tror dere? mvh KE Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du får nok tak i det, ja. Men å montere det er nok verre (mange små deler i et slikt kamera, og muligens må en stor del av kameraet byttes ut da de gjerne er laget i noen få moduler). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå