Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen andre som opplever problemer med Telenor ADSL i kveld? Jeg får ikke koblet meg opp til noen servere i Call of Duty,og heller ikke amerikanske nettsider Ringte Telenor og var sikker på at de nok en gang hadde satt restriksjoner på meg, men han sa nei, og nevnte problemer med utenlandstrafikk. Derfor er jeg hypp på å vite om det er andre som sliter... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har slitt litt om kveldene iblandt ved at linja er fucka. det varer som oftest hele natta! Men i dag ble det fikset! Ring telenor og be dem sende noen som fikser det! Lenke til kommentar
Vicar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jepp, har det samme problemet... Masse sider som ikke funker. Smule irriterende, får verken spilt WoW eller Planetside. Får bare håpe det er fiksa til i morra, ellers ringer jeg Telenor og bitcher. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ligger driftsmelding på online.no hvor de sier at det er problemer med utenlandske sider Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ring telenor og be dem sende noen som fikser det! :!: :!: akkurat som det skjer... den såkalte bredbåndspatruljen klarte ikke å få meg på nett en gang, det måtte jeg fikse selv, og i tillegg mente Telenor at jeg skulle betale for installasjon... jaja, hadde jeg hatt noen andre leverandører å velge imellom så hadde jeg mest sannsynlig gjort det, men den gang ei.... jævla Telenor... ''godt'' å høre at det ikke bare er meg som har problemer da, ikke det at jeg unner noen detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå