Arve1234567890 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 En slags gjenkjenner du bilen bare at meningen her er ikke at tråden skal fortsette, men hvis det er interesse for det så gjerne gjør det Men til spørsmålet mitt, noen som vet hvilken båt dette er?? Eg vet det nemmelig ikkje og skulle gjerne likt å vite hvilken type og modell dette er Lenke til kommentar
espkul Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 En slags gjenkjenner du bilen bare at meningen her er ikke at tråden skal fortsette, men hvis det er interesse for det så gjerne gjør det Men til spørsmålet mitt, noen som vet hvilken båt dette er?? Eg vet det nemmelig ikkje og skulle gjerne likt å vite hvilken type og modell dette er Har du skaffa deg en skikkelig racer på sjø'n! Er nok en viknes eller no.... tipper viknes jeg Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Er ikkje min Har bare lyst på en sånn til å fiske med Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ha Ha tror ikke det blir samme trykket som i bil tråden. Lov og prøve. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Ha Ha tror ikke det blir samme trykket som i bil tråden. Lov og prøve. 4998419[/snapback] Ja det tror eg og Var defor det ikkje var meningen denne skulle fortsette, men se om noen visste hvilken båt dette var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå