ToppDogg Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 som topic sier så skal jeg brenne en cd med datafiler på, bruker nero 6. Etter jeg har brent ut dvd cd'en så e ikkje da ein drit innpå den. OC-freak, i need your help Brennarn min e NEC 3540 og ja, har brukt søkefunksjonen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Når du kommer til 'Burn' skal du velge 'Write'. Sannsynligvis står avhakingen på 'Simulation'? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 alt det som du sa er ok Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) alt det som du sa er ok Mener du da at det er haka av for simulation, i så fall fjern den haken. edit: ok, syntes du svarte litt uklart, og det var rom for tvil-->kommentar etter svar post under. Endret 11. oktober 2005 av MorePower Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 alt det som du sa er ok Mener du da at det er haka av for simulation, i så fall fjern den haken. Er ikke nokke hake på den du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå