Erlendz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ideen er god den, men det fungerte overhodet ikke bra nok. I hvertfall ikke med de bandene jeg sjekket ut. Skrev f.eks. inn Katatonia og ble servert HIM og nu metal på løpende bånd... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg syns ikke den var så veeeldig flink! den visste ikke hvem pulsedriver var en gang:P Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Synes denne var dårlig. Søkte på "Eric Clepton" og da fant den tre stykker: - B.B. King Eric Clepton eller noe - Eric Clepton - Eric ett eller annet Søkte på "Dc Talk" og da fant den en: - Talk Talk Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvem er Eric Clepton? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Utrolig bra side, den fant nettopp den musikken jeg liker. Edit: Jeg postet egentlig i feil tråd, jeg skulle poste i den nye tråden som handler om denne siden, men la gå. Endret 31. mai 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå