Ni kon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kom over denne i min jakt på steder som skal gi meg ideer om hvilke artister jeg burde "kjøpe" så fort som mulig ,D Fra før brukte jeg jo seff www.allmusic.com Men så kom jeg over denne: http://pandora.com/ Kom over en artist som het Lina - I'm not the Enemy Genialt, for den hadde jeg sikkert ikke kommet over på en annen måte Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hm, prøvde - men de tre første sangene som skulle ligne på Opeth, lignet mer på Blink 182 ^^ Men får se hva den finner etterhvert. -Jar Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jihoooo. Dette likte jeg. Går det an å lure programmet slik at jeg får fler enn 10 timer? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hehey, dette funker jo! Genial side! Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Syns dette var genialt, bedre enn allmusic. Synd det bare er 10 timer gratis. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 fungerte ganske bra. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tja. Syns ikke det var så fantastisk. Liker Allmusic bedre. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Could not find "Anorexia Nervosa". Whut? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Could not find "Anorexia Nervosa". Whut? Klart at den ikke finner slikt. Ole Hansen og nabo'n spællar til fest finner den heller ikke. Ingen grunn til å være overrasket, for hadde du vært på byen og spurt om noe slikt hadde DJ'n lurt på om du var tilbakestående .D Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Could not find "Anorexia Nervosa". Whut? Klart at den ikke finner slikt. Ole Hansen og nabo'n spællar til fest finner den heller ikke. Ingen grunn til å være overrasket, for hadde du vært på byen og spurt om noe slikt hadde DJ'n lurt på om du var tilbakestående .D Veel, helt ukjente er de da ikke? Fransk symfonisk black-metal. DJ'en på byen hadde nok ikke spilt det, men de er ganske kjente, så jeg synes de burde funnet noe Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fant amon amarth og satyricon, menb fikk det ellers ikke til å fungere, når skulle den foreslå andre band da? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har man en noe spesiell musikksmak kan denne hjelpe: http://www.music-map.com/ Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Øhh, den fant ikke "Johan Sebastian Bach" ei heller "Bach" (henviste meg ti B.A.C.H.). Vet at dette søket også ville hørtes rart ut på byen, men. Bach? Bør ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har man en noe spesiell musikksmak kan denne hjelpe: http://www.music-map.com/ 4992853[/snapback] Jepp, den e bra Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Likte det veldig godt ! Og det måtte jo være dahle som fant det Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ganske bra side, men eg synest at det er litt latterlig at den foreslår sanger av den artisten som du har tasta inn for å definere musikksmaken din.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Konseptet er bra(akkurat som med fks. musicplasma), men den bommer noe grovt... EDIT: Den er forresten ikke så nye som alle skal ha det til, har vært en liten stund.... Endret 15. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå