Gå til innhold

Radeon x800PRO! Ett SYKTTTTT kort..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig å selge et demobrukt x800pro til 3000? herregud for en butikk. benytt deg av din angrerett. enkelt og greit. legg kortet tilbake i emballasjen som fulgte med, og si du ikke har brukt det (er jo selvfølgelig helt umulig for dem å avkrefte ettersom det er kjøpt demobrukt). si at du fikk beskjed av en haug med folk på hw.no om at dette var et dårlig kjøp, og be dem vise litt goodwill og bestille inn et 6800ultra (nytt) som du skal få til 3000kr (samme pris som en drøss med andre nettsteder opererer med på det kortet.)

Lenke til kommentar

kan ikke folk som har svart på denne tråden skrive en mail til butikken da?butikken vil jo sperre opp blikket etter det :hmm:

 

edit mener ikke å lage noen storm,men fikk så vondt av alle svarene han har fått her.det ville iallefall ødelagt kvelden for meg,selv om jeg mener at kortet han har kjøpt er et veldig bra kort,men må si meg enig i at det var litt dyrt..

 

så til alle som mener han er blitt svindlet å lurt trill rundt,la butikken få vite hva dere syns om slikt,skulle gjerne ha gjort det selv,men jeg innehar dessverre ikke nok kunnskap på dette området.

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar

Først overpriser de et demo kort, og nå underpriser de et demo kort til de grader! Et x800xt kort til 1195,- er løp å kjøp produkt :thumbup:

 

Edit: Jeg har iallfall bestilt et :!: For vel selge mitt xfx 6800 gt og tjene litt penger på det :cool:

 

Edit: Ringte ned dit nettopp, kortet er utsolgt :tease:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

rullest0l: Neste gang du skal kjøpe noe nytt til pc'en din,så spør etter råd her i forumet først og sjekk prisene grundig hos de forskjellige nettbutikkene. Det kan du spare MYE penger på! ;)

 

Du har betalt ALT for mye for X800Pro kortet ditt. Jeg betalte 3200 kr for et X800XT PE for ca et halvt år siden.

Lenke til kommentar

Jeg blir helt deppa jeg ass... har lyst til å gå ned å bytte det, men tviler så jævla sterkt på at det vil fungere... argh.... jævla dritt butikk... utpressing deluxe.. jeg trodde jeg gjorde ett godt kjøp, men nå er heller ikke jeg noe god på det med skjermkort i det hele tatt...

 

Takk for hjelpen gutta... :cry:

 

en ting bare.. hvordan fikk du x800xt pe for 3200 når du ser her a?:

https://prisguiden.no/fritekst_sok....gp&search=S%F8k

 

Men jeg kjøpte det jo på mandag (10.10), så de kan jo ikke være så drittsekker..

 

Ps: er bare å sende mails til Digital Impuls om noen føler for det å si hva dere mener. Kan godt referere til meg Tobias Kaas Iversen. De fortjener å høre det, og det gir meg samtidig litt glede..

 

Takk :)

Endret av rullest0l
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...