Ateriks Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Sikkert et ok kort. Jeg er fornøyd med mitt Geforce 6800 GT. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Han har jo tråsalt agp da.. Sikkert bra kort det.. Jeg "klinte" likeså godt til med og kjøpe nytt hovedkort og jeg da.. Så jeg ga 3000kr for 7800gt.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bra deal var det uansett ikke, man får x850xt til under 3000 nå. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Han har jo tråsalt agp da.. Sikkert bra kort det.. Jeg "klinte" likeså godt til med og kjøpe nytt hovedkort og jeg da.. Så jeg ga 3000kr for 7800gt.. tråsalt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hehe.. reagerte også på den. Sjeldent jeg kommenterer språk, men der var det rett før. EDIT: Google søk på "tråsalt" Han er faktisk ikke alene... jaja... Endret 12. oktober 2005 av Okay Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Huff huff huff... Til dere som kjefter på alle som ler av trådstarte... Eier dere ikke humor? Jeg trakk først på smilebåndet når jeg så topicen. Men når jeg så hva han hadde prestert å betale for kortet holdt jeg på å knekke sammen av latter. :!: Jeg syns dette var hysterisk jeg... Trådstarter: Dersom du har betalt 3000,- for et demobrukt x800pro må jeg beklage og si at du er nok dessverre blitt lurt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bra deal var det uansett ikke, man får x850xt til under 3000 nå. Kunne ikke han vite da Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bra deal var det uansett ikke, man får x850xt til under 3000 nå. Kunne ikke han vite da Tok meg en runde på grisguiden og merket at prisen var kun på pci-e, og ikke agp. Men allikevel var det ikke et godt kjøp Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 HAHA.. Jeg har visst radeon x800pro 256mb ddr3 Vivo versonen... Og ja... Jeg spiller faktisk BF2 og FarCry med fullt på ALT inkl. AA osv..... (AA6) At kortet har vivo-funksjon gjør ikke kortet noe kraftigere. Det betyr bare at kortet har video-inn -og ut, noe som mange ikke drar nytte av i det hele tatt, og pga denne funksjonen koster kortet derfor mye mer. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bra deal var det uansett ikke, man får x850xt til under 3000 nå. Kunne ikke han vite da Tok meg en runde på grisguiden og merket at prisen var kun på pci-e, og ikke agp. Men allikevel var det ikke et godt kjøp Nope. Absolutt ikke et bra kjøp. Lenke til kommentar
medlem-57480 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) montro, jeg burde lever det tilbake å ta ett annet? Isåfall... hvilket? kjøpte kortet på didital impuls, så hva burde jeg egentlig kjøpe fra digital impuls? HJELP MEG.... Hva er det beste for ca 3000 på digitalimpuls.no?... Må ha herfra, for gidder ikke bestille over nettet... takker for kloke svar.. gjerne link også... Kan jeg i det hele tatt dra dit og bytte det? Endret 12. oktober 2005 av rullest0l Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Tatt en tur på digitalimpuls nå og la merke til at det ikke var så mange kort inne. Men det er 2 kort der til 2995 kr. Både xfx 6800gt og x800xl er bedre kort enn x800pro. Edit: Men hvorfor gidder du ikke å bestille via internett? De raskeste nettbutikkene leverer på 2 døgn. Og du kan finne kort som er mye bedre. Som for eksempel x800xt pe til ca 2800 + 75 kr i frakt, fortsatt under 3000kr. Ikke ta det personlig, men jeg lurer på hvor gammel du er? Skjønner hvis du er under 18 og ikke har et visa kort eller mastercard. Endret 12. oktober 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Dersom du kjøpte i brutikk har du vel egentlig ingen angrefrist. Men du kan jo håpe de er snille og tar det inn igjen siden det var et demo kort. MÅ du handle der i fra? Du får mye bedre kort, billigere over nettet. Jeg ville nok gått for det jeg linka til litt tidligere i posten. Men det er jo over nettet. Dersom du ikke har tenkt å flashe kortet ditt, og MÅ ha et ennet kort fra digitalimpuls, er vel et x800xl kort bedre. Så de hadde det her til 3k. Dette er vel også et bedre valg. Men er du lur, og du får pengene dine igjen, kjøper du dette eller dette eller dette. Lenke til kommentar
medlem-57480 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 ok. takk, men kan jeg bare dra ned til digital impuls å levere det der da? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er du heldig så kansje, du får bare ta med deg kortet å godsnakke med dei. Kan hende at selgeren viser litt godvilje Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Og hvis ikke så har du pokker meg lært leksa di. Om også det skjer, så si det rett ut at nå veit halve HW-forumet hvor stinky butikken er. Og at de antagelig har mista haugevis med kunder som trodde de var en helt grei butikk som ikke lurte intetanende ærlige mennesker. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) De gutta der nede kan være vanskelig å ha med å gjøre. Ville engang returnere en psu (etter 4 dagers bruk) som jeg betalte 1200 kr for. Jeg mente at den ikek var helt i stand, og teknikern så på den, og han mente at det ikek var noe galt med den. Det var ikke tale om å få bytte til et ny psu. Så jeg skal krysse fingrene for deg. Håper de er greiere med skjermkortet ditt. Edit: Kjøp av småe ting er greit hos digitalimpuls, hvis det går galt har man ikke tapt altfor mye. Men vil anbefale å handle hos andre hvis man vil ha litt bedre kundeservice. Endret 12. oktober 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) for å være helt ærlig...du skal være jævlig helig om du får bytta der. Jeg har handle mye der og det er ikke billig der.....de tenker penger og atter penger Endret 12. oktober 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Rettelse. Ser visst ut som den butikken stinker uansett... Det verste er at de vil jo heller ikke gå konk, pga folk som trådstarter... Æsj assa... Hater butikker av denne sorten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå