Gå til innhold

Radeon x800PRO! Ett SYKTTTTT kort..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff huff huff...

Til dere som kjefter på alle som ler av trådstarte... Eier dere ikke humor?

Jeg trakk først på smilebåndet når jeg så topicen. Men når jeg så hva han hadde prestert å betale for kortet holdt jeg på å knekke sammen av latter. :!:

Jeg syns dette var hysterisk jeg...

Trådstarter: Dersom du har betalt 3000,- for et demobrukt x800pro må jeg beklage og si at du er nok dessverre blitt lurt

Lenke til kommentar
HAHA.. Jeg har visst radeon x800pro 256mb ddr3 Vivo versonen... Og ja... Jeg spiller faktisk BF2 og FarCry med fullt på ALT inkl. AA osv..... (AA6)

At kortet har vivo-funksjon gjør ikke kortet noe kraftigere. Det betyr bare at kortet har video-inn -og ut, noe som mange ikke drar nytte av i det hele tatt, og pga denne funksjonen koster kortet derfor mye mer.

Lenke til kommentar

montro, jeg burde lever det tilbake å ta ett annet?

 

Isåfall... hvilket? kjøpte kortet på didital impuls, så hva burde jeg egentlig kjøpe fra digital impuls? HJELP MEG.... Hva er det beste for ca 3000 på digitalimpuls.no?...

 

Må ha herfra, for gidder ikke bestille over nettet...

 

takker for kloke svar.. gjerne link også... :yes:

 

Kan jeg i det hele tatt dra dit og bytte det?

Endret av rullest0l
Lenke til kommentar

Tatt en tur på digitalimpuls nå og la merke til at det ikke var så mange kort inne. Men det er 2 kort der til 2995 kr. Både xfx 6800gt og x800xl er bedre kort enn x800pro.

 

Edit: Men hvorfor gidder du ikke å bestille via internett? De raskeste nettbutikkene leverer på 2 døgn. Og du kan finne kort som er mye bedre. Som for eksempel x800xt pe til ca 2800 + 75 kr i frakt, fortsatt under 3000kr.

 

Ikke ta det personlig, men jeg lurer på hvor gammel du er? Skjønner hvis du er under 18 og ikke har et visa kort eller mastercard.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Dersom du kjøpte i brutikk har du vel egentlig ingen angrefrist. Men du kan jo håpe de er snille og tar det inn igjen siden det var et demo kort.

MÅ du handle der i fra? Du får mye bedre kort, billigere over nettet.

Jeg ville nok gått for det jeg linka til litt tidligere i posten. Men det er jo over nettet.

 

Dersom du ikke har tenkt å flashe kortet ditt, og MÅ ha et ennet kort fra digitalimpuls, er vel et x800xl kort bedre. Så de hadde det her til 3k.

Dette er vel også et bedre valg.

Men er du lur, og du får pengene dine igjen, kjøper du dette eller dette eller dette.

Lenke til kommentar

De gutta der nede kan være vanskelig å ha med å gjøre. Ville engang returnere en psu (etter 4 dagers bruk) som jeg betalte 1200 kr for. Jeg mente at den ikek var helt i stand, og teknikern så på den, og han mente at det ikek var noe galt med den. Det var ikke tale om å få bytte til et ny psu. Så jeg skal krysse fingrene for deg. Håper de er greiere med skjermkortet ditt.

 

Edit: Kjøp av småe ting er greit hos digitalimpuls, hvis det går galt har man ikke tapt altfor mye. Men vil anbefale å handle hos andre hvis man vil ha litt bedre kundeservice.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...