Reerock Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Heisan.. jeg har ett skjermkort fra Gigabyte som heter GV-3D1 Dual 6600GT Hva kan jeg eventuelt selge dette for? Når jeg kjøpte det, så var det i en bundel med hoved kort. Så jeg er usikker på hva verdien er i dag Det er 7 måneder gammelt og går bra, men ønsker like vell og oppgradere TMA Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er jo 2 6600gt i sli modus så det ligger vel på prisen til to 6600gt 1195,- koster et 6600gt i følge prisguiden så det blir jo 2400kr nytt i dag da Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25272 Men glem å få den prisen tror jeg Lenke til kommentar
Reerock Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror dere skal lese nøye igjen.. Dette er et ETT kort med to prosessorer. Her:Gigabyte Dette kortet har vært estimert pris til ca 3000.- nytt utenom bundlen det kom i, og det var 7 månder siden. men det kan være jeg tar feil når det gjelder pris. Men det er ikke 2 6600 GT kort i SLI Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå er det bare to butikker som har det i prislistene sine, og der koster det ca 5300kr. En helt fullstendig meningsløs pris, når man kan få ett 7800GTX kort til 4000kr med mange ganger bedre ytelse. Etter min mening er ett sånt kort fullstendig meningsløst uansett, så lenge man kan få kort med en GPU som yter bedre er det ren og skjer idioti og lage ett sånt kort i det hele tatt. Men nok om det Eg ville uansett aldri gitt mere enn 1500kr for ett sånt kort brukt. Kan hende du finner noen som er villig til å gi 2k om du er heldig. Husk på å gjøre oppmerksom på at man MÅ ha ett hovedkort som støtter SLI for at kortet skal virke som det skal. Dette er SLI på ett kort, man kan ikkje ha ett sånt kort til i PCen. Lenke til kommentar
Reerock Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja jeg er helt enig i at prisen er helt på tryne Den prisen du hentyder til er ikke den jeg gav får hoved kort med grafikk kortet. Men det er så men takk for resten av infoen Jeg har derimot i planene og kjøpe et nytt 7800GTX kort om noen uker. Har dere noen produsenter som stikker seg ut?? Selv så mener jeg XFX er et meget bra valg hvis man ser bort i fra prisen. Har en AMD64 4000+ på HK.. trenger jeg mer CPU for å blidgjøre GPU 7800GTX? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg tror du skal klare deg rimelig bra med en 4000+ ja Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har dere noen produsenter som stikker seg ut?? Sjølv er eg meget fornøyd med mitt MSI NX7800GTX. Det klokker meget godt, faktisk tåler ram høyere hastighet enn rammen på ett ASUS Extreme N7800GTX TOP eg testet. Men GPU klarte 515mhz på Asus kortet. Og Asus kortet blåser varmlufta ut av kabinettet, det er en stor fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå