Gå til innhold

Hva ligger Gigabytes 3D1 Dual 6600GTiexp

Anbefalte innlegg

Heisan..

jeg har ett skjermkort fra Gigabyte som heter GV-3D1 Dual 6600GT

Hva kan jeg eventuelt selge dette for?

Når jeg kjøpte det, så var det i en bundel med hoved kort. Så jeg er usikker på hva verdien er i dag

Det er 7 måneder gammelt og går bra, men ønsker like vell og oppgradere :blush:

TMA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere skal lese nøye igjen..

Dette er et ETT kort med to prosessorer. Her:Gigabyte

Dette kortet har vært estimert pris til ca 3000.- nytt utenom bundlen det kom i, og det var 7 månder siden. men det kan være jeg tar feil når det gjelder pris.

Men det er ikke 2 6600 GT kort i SLI

Lenke til kommentar

Nå er det bare to butikker som har det i prislistene sine, og der koster det ca 5300kr. En helt fullstendig meningsløs pris, når man kan få ett 7800GTX kort til 4000kr med mange ganger bedre ytelse.

Etter min mening er ett sånt kort fullstendig meningsløst uansett, så lenge man kan få kort med en GPU som yter bedre er det ren og skjer idioti og lage ett sånt kort i det hele tatt. Men nok om det :tease:

Eg ville uansett aldri gitt mere enn 1500kr for ett sånt kort brukt. Kan hende du finner noen som er villig til å gi 2k om du er heldig. Husk på å gjøre oppmerksom på at man MÅ ha ett hovedkort som støtter SLI for at kortet skal virke som det skal. Dette er SLI på ett kort, man kan ikkje ha ett sånt kort til i PCen.

Lenke til kommentar

Ja jeg er helt enig i at prisen er helt på tryne :p Den prisen du hentyder til er ikke den jeg gav får hoved kort med grafikk kortet. Men det er så ;)

men takk for resten av infoen :D

Jeg har derimot i planene og kjøpe et nytt 7800GTX kort om noen uker.

Har dere noen produsenter som stikker seg ut??

Selv så mener jeg XFX er et meget bra valg hvis man ser bort i fra prisen.

Har en AMD64 4000+ på HK.. trenger jeg mer CPU for å blidgjøre GPU 7800GTX? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...