HondaNSR Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei. Var i Polen og Tyskland i forrige uke, og på siste hotellet vi budde på, i Berlin så budde eg i 5. etasje.. Så åt eg litt mye frokost og trudde eg hadde go tid, men neida, så da fauk eg opp igjennom trappene siden heisen allerede var på vei opp. Og med telefonen i lomma på genseren så letta den vist utav lommen og hadde seg en 2-3 meters flygetur I ettertid såg eg at venstre valgtast var slått ut av stille, så eg må trykke som f. for å få den til å reagere, og joysticken blir tregere og tregere. Noen tips til hva eg skal gjer? Får ikkje trykt på plass igjen knappen, og joysticken er vell defekt. Lenke til kommentar
zand Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kalles vel slagskade dette og det er som kjent noe som ikke dekkes av garantien. Du kan få et prisoverslag på reparasjonen ved å levere telefonen inn til et verksted. Vær bare oppmerksom på at et prisoverslag ofte koster ca 2-300 kr om du ikke velger å reparere telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå