fox Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har idag kjøpt 3com router.. det funker fint, bortsett fra å stikke inn om noe steder.. kommer ikke inn.. kommer ikke inn www.3com.com osv.. men andre steder går det fint.. Forresten åssen kan jeg åpne WoW portene?6881-6999 Mvh Fox Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg har eksakt samme problemet. Jeg kommer ikke inn på noen nettsider, og jeg sitter med en belkin router! Blandt annet driverguide.com. Alt har funket fett helt til idag, da alt bare gikk skeis. Får heller ikke spillt WoW, noe som kanskje du også har problemer med grunnet spørsmålet om portene. Trenger hjelp her! Tusen takk for alle hjelpende svar! Buffaloboy Endret 11. oktober 2005 av Buffaloboy Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 har prøvd å åpne wow portene men det hjelper ikke.. kommer ikke inn de sidene heller.. tilmed www.portforward.com Lenke til kommentar
-axel- Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har samme problemet! Det er feil på Telenor sitt nett... http://www.online.no/kundeservice/driftsme...ds_trafikk.html Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 tusen takk for linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå