Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Strømkutt ved spilling

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har et sårt lite problem nå. Etter at jeg bytta cpu viften har pc'n vært litt rar kan man si. Har Asus A7N8X-E Deluxe (socket a), xp3000+ og vifte som støtter xp3200+ fra arctic cooling. Problemet er varmen, tror jeg. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor! Vifte blokka er ganske varm, men ikke SÅ varm. Ca. 50-60 grader, og det har funket helt fint før. Kan hende jeg kom borti hovedkortet med skrujern da jeg skifta vifte på cpu. Kan jeg ha skadet noe greier der? Irriterer meg grønn på dette her! I bios kommer det også opp en stemme og sier "CPU-fan failed", men den går rundt. Prøvd og hente strøm andre plasser, og det virker som om strømuttaket på hk er noe rart med..

Noen luringer her som kan hjelpe meg? :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den sitter som et skudd. Overklokker ikke nei. Pc'n står rett under et vindu på Kvaløya, troms, med andre ord SVINKALDT ute, så den har god tilgang til kald luft. Merkelig :|

Endret av Slip
Lenke til kommentar

Jepp! Men nå testa jeg og sette cpu vifta i "Chassis" eller den andre. 3 totalt. Da kommer den opp i bios med antall rpm, det gjør den ikke på den ved ram brikkene. ANDRE vifter derimot, de kommer opp som "Cpu fan" hvis de er koplet til der. Meget snodig spør du meg! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...