femftifem Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg gamer veldig mye Counter-Strike/World of Warcraft. Idet jeg starter spillet, så går det glatt og fint. Men, når jeg har spillt i ca. 5 minutter hører jeg at vifta girer seg ned i maskina. plutselig går fpsen ned fra 100 til 10. selve spillingen blir forferdelig. etter 40 sek, går viften opp for fullt igjen, og fpsen stiger til 100 igjen. slik skjer etter 5. min hele tiden. får også denne feilen når jeg spiller World of Warcraft når det er lav fps: Hvorfor kan ikke bare vifta stå for fullt hele tiden? Veldig irriterende Eier denne PCen: Endret 11. oktober 2005 av sndr Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har samme pcen, og jeg har ikke det problemet. Men hvor kan jeg se fps'en i wow? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har samme pcen, og jeg har ikke det problemet. Men hvor kan jeg se fps'en i wow? CTR + R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå