hockey500 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) hei, i phpmyadmin er deet jo mulig og eksportere tabeller og datbaser osv, men er det mulig å importere? jeg har 15 tabeller jeg skulle ha flytta over, og når serveren det skal til er jævlig treig, (ikke selve siden, bare phpmyadmin) er det bedre om det finnes en raskere løsning. jeg har ikke lyst til å sitte og knote med å få det til å funke på en så treig server. Så: er det mulig å importere .frm filer fra en lokal server til frac.dk? Endret 11. oktober 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 i query vindauget kan du leggja inn heile filar. Du trykkar på "last opp fil" og velgar den filen du vil laste opp. Skulle det gå for tregt, finst det noko som heitar BigDump. Gooooooogle er din beste ven hvis du vil prøve det Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) okei, fant det, men hva slags filtyper støtter den? får feilmelding når jeg prøvde å importere en .sql fil. husker ikke helt, men noe slikt: You have en error in your SQL Syntax: Check for the right syntax to use near CHARSET=latin1 hadde forventet at phpmyadmin klarte å skrive riktig kode Endret 13. oktober 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 phpMyAdmin greier helt fint å importere sin egen genererte SQL. MySQL serveren har kanskje litt annen konfigurasjon, det kan være derfor du får den feilmeldingen Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 så da må jeg vel legge inn tabellen 1 for 1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå