Gå til innhold

SE k750i tastaturfeil


Anbefalte innlegg

Da jeg våknet i dag fikk jeg meg en ganske uhyggelig overaskelse. "mer" knappen på mobilen min funket ikke, men "c" knappen gjorde "mer" knappen sin funksjon uten problemer. Da jeg omsider hadde fått slått av tastelåsen oppdaget jeg flere problemer, tastene "4" "5" og "6" virket ikke. Når jeg igjen skulle slå på tastelåsen var det ennda ett problem. Da jeg trykte på * tasten fikk jeg opp på displayet "*47", så da var det ikke mulig å få på tastelåsen igjen. I forargelse tok jeg ut batteriet og klemte hardt på baksiden av tastaturet på mobilen, og dette førte til at alt virket som det skulle. Men når jeg i skrivende stund prøver ut mobilen fusker den av og til. "c" knappen fungerer som "mer" og ett par andre knapper er også ustabile.

 

Så til spørsmålet; er dette en garantisak? eller er det sånn som av og til skjer, men som kommer bort når telefonen brukes? Har hatt den i 3 måneder nå, og er strålende fornøyd. Nå skal det også legges til at jeg ikke har så veldig lyst til å sende den tilbake til MPX og håper at det er noen der ute som har et lurt tips.

 

mvh, Bj0njzter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lurt tips er å levere den direkte til et lokalt autoristert SE-verksted, så sparer du mange dager med venting. Hvis det er en garantisak spiller det ingen rolle for deg om du leverer den via forhandler eller direkte til vekstedet, da det uansett er SE som dekker reperasjonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...