WaterMarked Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Stort problem,,xp sluttet bare og fungere.... Får blåskjerm uansett hva faen eg gjør,får ikke til å formatere dn pga blåskjerm dukker opp. får ikke til å starte opp dos fordi d kommer blåskjerm. hdd skal vere i fin for ifølge av SMART... Greier ikke å starte opp eller noe gjennom xpcden pga d kommer blåskjerm. prøvt å starte xp med en annen hdd men funker ikke før eg har kobblet av dn deffekte. Greier ikke å formatere dn en gang... Fatter ikke hva eg skal gjøre Trenger virkeli hjelp! Er skikkeli forbannet nå,,snart datadeng på gang! TAKKER for alle svar,håper noen kan hjelpe meg PS:d er S-ata hdd Endret 11. oktober 2005 av terhi Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hmm, er det noe spesielt som står på blåskjermen du får ? kanskje si litt om det;) Da kan folk kjønne mer av problemet ditt!! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 D står mye STOP 0x0000024 (0x001902,0F7906400,0XF103BEF Ntfs.SYS - address F7103BEF base at F709F000,Datestamp 3d6de5cl Trur d er d som står... Sier dette dg noe?? Er do noen plasser eg kan laste ned bootdisk som eg kan slette driten?? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har akkurat samme problemet. Jeg har nettopp formatert pcen, og jeg rekker ikke installere Windows før jeg får blåskjerm med melding om at følgende fil skaper problemer: Ntsf.sys "skru av viruskontrol, verktøy for defragmentering. bla bla bla" Men hvordan skal jeg skru av viruskontrol hvis jeg ikke har noe OS installert? Jeg har sjekket RAMen med memtests; ingen feil med den. Har harddisken tatt kvelden? Specs: RAM: Corsair TWINX1024-3200C2PRO 1024 MB, 2*512 MB CPU: AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, 512KB (nok av kjøling, thermalright XP-120 med 120 mm vifte) Skjermkort: Geforce 6800GT Hovedkort: ASUS A8N-SLI Deluxe OS: er ikke installert enda, men jeg prøver å installere WinXP home. Harddisk: Samsung 200GB SATA harddisk Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja d er nokk d samme problemet... Håper du kan gi meg noen svar om du finer ut noe Du har ivertfall fatt formatert hdd hehe jaja lykke til Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hmm Vanskelig å si hva årsaken er, men det første jeg ville gjort, er å laste ned Ultimate Boot CD og kjørt en sjekk av harddisken din. Hvis den ikke viser noen feil, ville jeg brukt Memtest86+ på samme CD og sjekket minnet. En ting til du kan sjekke, er om du har god nok strømforsyning, uten at jeg egentlig tror at det er det som er problemet. Her er siden: Ultimate Boot Cd lykke til folks! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 FIKK D TIL!!! Måtte laste ned driver\dos til hdd og slett mbr... Men eg må reinstalere xp igjen,og begge partisjonene mine har forsvunnet. Så nå har eg eit nytt problem,fikse en partisjon uten at noe data går tapt. JAJA skal nokk fiske d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå