Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke TV.

Anbefalte innlegg

Det hele startet som et helt vanlig skjermkort-bytte da en TV leid fra Thorn drepte skjermkortet mitt.

Det som skjer er at når jeg kopler skjermkortet til TVen (S-Video) så er det intet annet en hvitt flimmer der... Så kan man på GeForce driverne tvinge den til å finne TVen, men det fungerer fortsatt ikke.

Når jeg starter maskinen min, så viser den alt på TVen som på dataskjermen, men så straks den loader windows, så tryner det helt. Helt klart et driverproblem, men jeg har lastet ned de siste driverne til dette skjermkortet, mange ganger!

Så nå når jeg skal se film på TVen, må jeg deaktivere skjermkortet i enhetsbehandling, og starte maskinen på nytt, etter filmen må jeg aktivere det igjen.. irriterende!

For ordens skyld.

P4 2,6Ghz @ 800 Mhz FSB

aBit AI7 HK

1 GB TwinMos DDR, PC 4200

Gainward nVidia GeForce 4 Ti 4200 @ AGP 4X

WinXP Pro SP1, Eng, Virus/Spyware free ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å uninstalere driveren og instalere den på nytt!!?

Kunne hende du bare instalerte det ikke at jeg trur det er problemet men vært forsøket hehe!

kanskje du må bruke en gamlere versjon for det måtte jeg en gang helt til jeg formaterte, da kunne jeg bruke den nyeste versjonen!!

hmm har ikke ha no problemer med det jeg !! har det samme kjermkortet som deg !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...