Baldiman Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Har tenkt litt på en sånn en. Er det noen som har en eller har sett denne i funksjon. Kanskje noen til og med har et forslag til en bedre løsning for å bruke tv´en som monitor? Thanks guys! B. Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Har ikke testet Trust, men har prøvd et par andre. (Jeg snakker her om trådløs tilsvarende Trust TeleViewer 1620W Wireless) Bildet ble temmelig mørkt i begge tilfellene, men greit nok etter at tven ble justert noe. Det største problemet var imidlertid at "støy" fra microbølgeovn og mobil påvirket bildet når disse ble brukt. Dette trenger selvf. ikke gjelde Trust, men jeg er noe skeptisk. [ Denne Melding var redigert av: WRZ_rules på 2002-08-20 07:31 ] Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har denne... Trust televiewer saken. Og jada... ideén er fin den, men reklamen for produktet overdriver litt..... Hvis jeg har senderen koblet på pc´en og mottakeren på tv´en i stua, så går det ganke greit. men avstanden er heller ikke mer enn maks 10 m (ikke no betong eller.no) Men har jeg senderen i stua, koblet til feks parabol tuneren, er den ikke fult så bra. Det blit lett forstyrrelser i lyden og litt uklarheter i bildet. og det mest irriterende er at for hver gang det blir reklame eller et bruss i sendinga, bryter forbindelsen slik at jeg må da gå til senderen og trykke gjennom kanalene (feks fra kanal 1til 2-3-4 tilbake til ->1. da er bildet på plass igjen...... Klaget på dette og fikk ny fra leverandør, men akk samma problem:-( Mitt råd er! Har du mulighet, Legg heller kabel! Men ... kommer helt ann på hvordan du skal ha det plasser kanskje.... mye vegger o.l? Til meg er det 2 vegger den skal igjennom.... i luftlinje. Men det finns en ny version av denne også da.... Conviniance series eller no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå