Gå til innhold

Klarer ike å kobble meg på Kazaa.


mirene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok de fleste her på forumet er enige om hva Kazaa er for noe. At noen i hele tatt bruker Kazaa er for meg et under. Har ikke folk blitt advart nok mot kazaa da? Selv har jeg ikke brukt Kazaa på mange år. Kan ikke huske at jeg hadde noe problemer med oppkoblinga når det gjaldt Kazaa, men det er jo så mye dritt i Kazaa.

At Kazaa lite er helt spyware og virusfri har jeg ikke noe tro på. Om selve Kazaa`en er spyware og virus fri så vil du nok tidsnok få spyware å virus hvis du laster ned noe derifra :). Hvis du aboslutt skal bruke noe P2P Program så kan du iallefall bruke noe som er bra. Limewire f. eks. Når det er sagt så holder noen av disse fildelingsnettverkene på å bli stengt.

Torrent nettverk kommer noen til å leve videre :D

Lenke til kommentar

Seriøst folkens, var dette ment til å hjelpe Mirene med Kazaa?

 

Dere slenger jo bare dritt om hvor dårlig Kazaa er, og at hun bør bytte til det ene og det andre.

 

Det finnes andre alternativer der ute, ja men hun trenger hjelp til Kazaa, ikke en haug med folk som dømmer henne for valget sitt.

 

Brukte selv Kazaa lite en periode, og fikk ikke noe mer spyware og virus enn ellers, men var også påpasselig med å scanne filene før jeg åpnet de.

 

Når det gjelder Limewire, så har jeg funnet mer spyware og virus i filer der på 2 uker enn jeg har med Kazaa på 4 måneder.

 

Sikkert mange av Dere som synes jeg leker hobbymoderator nå, men det gir jeg blaffen i.

 

Mirene, håper du finner en løsning på problemet ditt!

Lenke til kommentar

Takker for litt positivt da "Wipeout".

En av grunnene til at jeg ville ha Denne versiuonen av Kazaa instalert var at WinMx er nede for tiden.

Og greit nokk at folk ike liker eller bruker Kazaa. Men regner med at det er noen der ute som bruker den OG kanskje har vert borti samme problemer som meg...OG har løsningen .

 

Takker for svar. ;)

Endret av mirene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...