thinkdifferent Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei. Jeg skal begynne å lage et kabinett i sløyden på skolen. Det skal være av kryssfiner (12mm tror jeg). Se vedlagt bilde. Men mitt spørsmål er da: Skal jeg ha UV Blå, UV Grønn eller helt gjennomsiktig plexiglass? Også skal jeg ha vifter i front, men burde jeg ha dem i samme farge som plexiglasset, eller "vanlig" sort? Vet dette egentlig er smak og behag, men vil vite hva du synes. Er veldig usikker selv. Mvh. Truls EDIT: Leif var på besøk... Endret 11. oktober 2005 av Trussl Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kanskje litt OT, men den vifta på siden var veldig liten. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Ja Mine Paint skillz er ikke akkurat gode for tiden... Men har laget et nytt (foreløpig) bilde av hvordan dette kabinettet skal se ut, med SketchUp... Har ikke helt funnet ut av alt ennå(synes muligens). Droppa hele vifta jeg.. EDIT: @L4ss3: Alle sidene skal være like lange, men kan jo selvsagt ha skjedd en liten glipp. Men hva tror dere blir penest med vifter og plexi? EdiT: Fiksa bildet... Endret 14. oktober 2005 av Trussl Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser ut som en av kortsidene ikke er like lang som de andre Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Har bare et lite spm: Hvordan får man et bilde som man har lagt inn i SketchUp i 3d? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har bare et lite spm:Hvordan får man et bilde som man har lagt inn i SketchUp i 3d? 5002061[/snapback] Post dette i sketchUp kabinett tråden Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg synes det hadde vert tøft med en liten vifte der jeg Sånn som sitter på skjermkort og sånt! kjør på! få se mere bilder snart da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå