Paddington Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har greid å slå på en internett-gateway som ikke virker gjennom veiviser for hjemmenettverk..... er med andre ord ikke på nett med denne pc'en... Den lar seg ikke deaktivere, ikke avinstallere og selv om jeg avinstallerer nettverkskort, dukker den opp igjen ved reinstallasjon av nettverkskort... ligger under nettverkstilkoblinger.... Hvordan få bort faenskapen? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Prøv dette : Kontrollpanel -> Legg til eller fjern Programmer - > Legg til/Fjern Windows komponenter -> Nettverkstjenester -> Detaljer -> Fjern kryss forran Klient for oppdagelse og kontroll av Internett-Gatewayenhet Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Takk skal du ha! Avinstallerte som du sa og la det til igjen... fungerte Toppers!! Lenke til kommentar
Blackic3 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei jeg sitter her å sliter med å få internett på pc'n min jeg. hvordan kan jeg få en slik internett-gateway ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå