TST Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 I samarbeid med Microsoft gir vi nå fem lesere muligheten til å spille det kommende strategispillet Age of Empires III to uker før det slippes i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 woho! den har jeg allerede svart på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hadde eg ikkje måtte reist til Oslo ville eg deltatt Kan du vinne, la være å reise til Oslo og få det tilsendt i posten? Endret 11. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan du vinne, la være å reise til Oslo og få det tilsendt i posten? Nei :-) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Har svart på det jeg og, men jeg vinner aldri, så jeg har ingen forventninger. Edit: Heldigvis flytta jeg til Oslo i sommer ^ Endret 11. oktober 2005 av Xs2n0n Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har deltatt her ja, tror neppe på gevinst da, er ikke typisk meg å være heldig Men vinner jeg har jeg et problem. Må komme meg fra Lofoten til Oslo, men for AOE3 må jeg gi litt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har allerede prøvd det i et par timer nå, men det kan være greit å få seg en tur til hovedstaden, en versjon som går å spille på nett pluss litt extra utstyr. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hehe, kunne vært morro å vinne ja, en tur til hovedstaden og noe extra stash fungerer alltid Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Innlegg som kun omtaler piratkopien, og enda verre linker til hvor man kan skaffe den, blir fjernet. Advarsler vil deles ut hvis det er behov for det. På forhånd takk for at dere tar hensyn. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan du vinne, la være å reise til Oslo og få det tilsendt i posten? Nei :-) Bah! Her kommer min virkerlige store sjanse som jeg har ventet på, også er det den uken der . Hadde det ikke vært for den nå dumme polenturen, hadde jeg svart på konkurransen med det samme! Møkkatur Går det ann å gi bort premien forresten? Hvis jeg f.eks hadde svart i mitt navn og min adresse, kunne allikevel en annen komt i mitt sted? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har svart nå.. Kan bli morro hvis jeg vinner, for jeg jobber såååå, tur til oslo må såfall avtales der og da Lenke til kommentar
saamaas Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 har spilt igjennom det. Men det ville være moro å spille det on-line, trur det skal være et slags form får custom games som over battle.net(warcraft 3) Så når datoen kjem framfor dagen er det bare å løpe og kjøpe, trenger cd-key som er lovlig Ein ting er sikekkert, spillet er supert.... Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Heisann... Noen andre en meg som for første gang i sitt liv er heldige og vinner noe? Var det sånn at vinnerne i tillegg til mail skal offentliggjøres i en artikkel.. Har alltid ønsket å ha navnet mitt på gamer.no Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant. 5020868[/snapback] Jeg kan hvertfall.. Men er det lov å ha med folk dit....? kunne tenke meg å ha med en kamerat som så på, men er det ikke mulig så gjør det selvfølgelig ikke noe... min første konkurranse på gamer.no og jeg vinner my lucky day Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Når kommer "Spill Oblivion før lansering" da TST? Da hadde jeg flydd til Oslo Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant. 5020868[/snapback] Jeg kan hvertfall.. Men er det lov å ha med folk dit....? kunne tenke meg å ha med en kamerat som så på, men er det ikke mulig så gjør det selvfølgelig ikke noe... min første konkurranse på gamer.no og jeg vinner my lucky day 5020887[/snapback] Skulle gå greit å ta med 1 som kun ser på, men send meg mail med navnet hans, og be han ta med identifikasjon. Hvis ikke kan hele Norge komme å si at de er en kamerat, og plutselig er det 683 mennesker der :-) Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Digg da.. Takker.. Skal selfølgelig sende en mail i løpet av morgendagen. Men ang kamera og bilder ol.. Er det lov? Endret 17. oktober 2005 av Glory_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg