mau5trap Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) (må få ut litt sinne) Nå er jeg så dritt forbanna på telenor! For det første er nettet mitt så sjukt ustablit, og det hopper ut flere ganger dagelig. Men i dag satte telenor prikken over i-en. Var i UBRS (alle WoW spillere vet hva dette er), og så blir jeg disconnected. Sjekker statusen på internettet, og jeg er pålogget. Prøver å logge inn på nytt, men klarer det ikke. Tenkte at det var feil på deathwing, og skulle sjekke wow-europe.com. Der klarer jeg ikke å komme inn. Den bare laster, og laster, og laster, og laster. Ingenting skjer. Prøver warcraftreals.com, og samme problemet der og. Heldigvis er MSN oppe, og en av mine WoW spillende kamerater er også på. Spør han om han har problemer med å komme inn på WoW. Det har han, og han legger til at han heller ikke kommer inn på internett sider. Ja, han har også telenor. Etter en del venting, kommer jeg meg inn på WoW igjen. Jeg finner et party til Stratholme, og flyr til EP. Når jeg når fram, blir jeg disconnected igjen. Jeg lukker spillet, og spør kompisen min igjen om han be disconnected han også. Det ble han. På telenor.no, er det ikke noe info om at nettet er ustabilt. Noen andre der ute som sliter med samme problem? Endret 11. oktober 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ingen tvinger deg til å bruke telenor. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ingen tvinger deg til å bruke telenor. Som en generell bemerkning vil jeg bare påpeke at det er ikke alle som har den rett å bestemme hvilken ISP som benyttes hjemme hos seg. Du kan f.eks bo i et hybelhus med innlagt bredbånd. Da har du lite du skulle ha sagt. Det kan være pappa som vil ha telenor , av en eller flere grunner. Også videre og videre. Jeg er den heldige bruker av et stabilt nettverk , levert av Telenor. Ring 05000 , oppfør deg høflig , spør om det er problemer med linja , samt på en høflig måte påpeke at linja har vært alt annet enn stabil. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ettersom jeg ikke er ansvarlig for internettet hjemme, betyr det at jeg ikke bestemmer hvilken levrandør vi har. Vi er bundet til Telenor :S, ettersom min ste-far og min mor hare online mail. Dermed er det ikke atkuelt å bytte, desverre. Jeg har sendt flere klagemail, hvor jeg har brukt en sakelig tone, men de virker ikke som de leser gjennom hva som blir skrevet, og spør om masse ting, jeg allerede har skrevet. Skal prøve å ta en telefon til de Endret 11. oktober 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nærmer meg 3 år med Telenor ADSL har aldri hatt nedetid og alltid hatt den hastigheten jeg skal ha. Var vel ikke det du ville høre, men de jeg kjenner som har Telenor har som meg vært fornøyd med sin linje. Men tar du kontakt med kundeservice vær saklig, høflig så kommer du langt. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg hadde online ADSL 1000\200 i ca 2 måner å jeg hadde 0 problemer med linja., å hastigheten var det den sku vere. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ettersom jeg ikke er ansvarlig for internettet hjemme, betyr det at jeg ikke bestemmer hvilken levrandør vi har. Vi er bundet til Telenor :S, ettersom min ste-far og min mor hare online mail. Dermed er det ikke atkuelt å bytte, desverre. Jeg har sendt flere klagemail, hvor jeg har brukt en sakelig tone, men de virker ikke som de leser gjennom hva som blir skrevet, og spør om masse ting, jeg allerede har skrevet. Skal prøve å ta en telefon til de Når man skifter fra Telenor, beholder man Online-mailen. Jeg hadde Online ISDN for mange år siden, og har fortsatt mail-adressen den dag i dag. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg byttet fra Telenor ADSL til Tele2 ADSL for snart to år siden, og jeg ble "fratatt" min email på sekundet da Telenor-abb. sluttet... Bytte forøvrig pga. gigabyte-begrensningen de hadde. Nettet var alltid stabilt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg hadde Telenor internett før. Plutselig ble jeg bare disconnected en dag, og kom ikke innpå. Det var ingen feil meldt til sentralen, og de ba meg vente til neste dag. Men dagene gikk, og telefonene ble mange uten at de klarte å fikse noe. Til slutt måtte jeg krangle meg til at de skulle sende en tekniker hjem til meg, selv om de nærmest kalte meg tulling for at jeg trodde feilen lå på linjen inn til meg fremfor i datamaskinen. Joda, teknikeren kom til meg og det første han sa når han testet signalet på linja, var at det var ikke rart jeg ikke fikk internett. Signalet var alt for svakt. En vannskade i huset ved siden av hadde gjort noe tull med linjene eller en sentral. Det ble da fikset i løpet av to dager. To uker gikk det fra jeg meldte feil første gang, til jeg fikk kranglet meg til at en montør skulle komme og sjekke hjemme hos meg. Og jeg er alltid høflig i telefonen når jeg melder feil, og er egentlig alt for forsiktig når det gjelder å "stå på krava" som det heter. Når det gjelder min nåværende leverandør, NextGenTel, er situasjonen en annen. Én gang var jeg uten nett, og da sendte de ut montør samme dag. Montøren fant ut at Bravida (Telenor) hadde koblet noe feil i en sentral. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 mange med telenor som har hatt problemer med cs-servere også idag.. vet ikke hvor relevant det er men.. merkelig Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Vil si det er veldig relevant, ettersom det kan bety at det er noe feil i en sentral ellernoe Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 telenor har problemer med linjene... Det kan jeg bekrefte, hvor omfattende det er vet jeg ikke, men det later til å være rimelig omfattende. Har en del problemer med å resolve utenlandske sider..! Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er enig med trådstarter i at telenor kan ha happy hour en gang i blant. Men de er langt bedre enn f.eks. NGT mener nå jeg. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg har også problemer med Telenor idag. Internett er generelt treigt, og pc vil ikke logge inn på WoW. EDIT: Bor i Akershus. Endret 11. oktober 2005 av Cloud Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har selv vært bortom et uttall av telenorlinjer, å ingen har virka tilfredstillende.. Det er riktignok ikke bare ustabilitet, men alt fra taket på nedlastninger (som er relativt banalt) til en som klagde over at han fikk for høy latency pga. ppoe... Har hørt at ppoa skal ha mindre header info, så nå er han fornøyd kunde hos ngt, men selv har jeg tele2... Hvorfor kan ikke alle gjøre som tele2?? Dynamisk IP og så godt som ingen nedetid (det lille som er kommer fra lyn).. Abonnementene er kansje ikke de biligste, men selv har jeg aldri hatt problemer med linja.. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mye trøbbel med Telenor i dag jeg også. Og når det gjelder retten til å velge, så hadde jeg Tiscali før som nå er oppkjøpt av Telenor uten at jeg kunne velge dette. Skal skifte, men venter til etter jeg har flyttet slik at jeg ikke må betale for flyttingen! Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Mye trøbbel med Telenor i dag jeg også. Og når det gjelder retten til å velge, så hadde jeg Tiscali før som nå er oppkjøpt av Telenor uten at jeg kunne velge dette. Skal skifte, men venter til etter jeg har flyttet slik at jeg ikke må betale for flyttingen! Samme her Og siden jeg bor 5km+ unna sentralen og kun kan velge mellom Tele2 og Telenor nå jeg fortsatt ha den linja jeg har fra Telenor EDIT: Det som CrZy_T sier lurer jeg også litt på. MSN er pålogget, det å surfe på nettet ser ut til å funke greit nå, men WoW nekter plent. Endret 11. oktober 2005 av Cloud Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har problemet med å skjønne problemet når du sier at du er online på MSN, men ikke får koblet til WOW. Jeg vil tro at problemet ligger andre steder enn hos Telenor da. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Linja mi er også ustabil idag, aldri ellers... Kommer ikke inn på noen få sider, mest fra utlandet.. Bor i Tønsberg.. Noen som har ringt support og spurt? Edit: Ringer nå Edit2: Svar Ja eller Nei på følgende spørsmål blablalba Edit3: Er det ikke mulig å prate med telenor folka lenger? Bare hu data-dama? Endret 11. oktober 2005 av L4ss3 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Linja mi er også ustabil idag, aldri ellers... Kommer ikke inn på noen få sider, mest fra utlandet.. Bor i Tønsberg.. Noen som har ringt support og spurt? Bor også i Tønsberg og alt har fungert fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå