ikkeeksisterendebruker Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei... Her nettopp skaffet meg TERKEL I KNIBE på pc'en men når jeg skal se den kommer det opp en windows feilrapportering.... Har prøvd å virus-scanne fila ! help me ! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da du ikke skal laste ned filmer kan du desverre ikke forvente å få hjelp her. Du kan jo prøve å rapportere feilen til Microsoft? -KJ Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 har jo rapportert feilen da,.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er ei skada fil, tipper jeg. Det klarer ikke en AV å oppfatte. Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 noe jeg kan gjøre for å fixe den ? Lenke til kommentar
magnus_hegge Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Laste ned på nytt er vel eneste mulighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå