wildv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har (Det vil si har hatt..) tilgang til et tråløst nettverk i bofellesskapet der jeg har hybel. Nå er imidlertid dhpc serveren på den tråløse routeren tydeligvis avskrudd, slik at jeg ikke lenger automatisk får tildelt ip-adresse, default gateway etc... Jeg klarer å få kontakt med nettet, men får ikke noe trafikk tilbake fra routeren, og da er jeg like langt. Er det mulig for meg å gjennopprette kontakten igjen uten å resette routeren? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, siden du har hatt "tilgang" til det trådløse nett i ditt bofelleskap er det jo bare å spørre pent eieren av det trådløse nett om hvilke innstillinger du trenger for å gjennopprette kontakten. Har du derimot snyltet deg inn på et trådløs nett som eies av din huseier uten å ha tillatelse fra han ... kan du til tross for at jeg har noen ganske bra tips ikke forvente noe hjelp her. Hilsen, Bit Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men hvis du vet kvilke verdier du hadde kan do jo bare sette de inn manuellt og prøve da ..... Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hvis du har link er det lenge leve: Ethereal Lenke til kommentar
wildv Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Den skjønte jeg ikke Ranvik... Forklar en n00b!!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå